Poepie1977

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

oude facturen uit 2013

Wij hebben facturen nodig uit 2013 vanwege een schuld bij een deurwaarder van ziggo...alleen totaal niet bekend met die schuld

7 Reacties 7
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Poepie1977 . Welkom hier! 

Ik kan je oude facturen nasturen, maar zie hier ook niets staan onder 2013. Ik zie dat in een vorig contact aangegeven is dat LAVG de partij is waarmee je hierover contact moet opnemen. Ik kan helaas niets voor je betekenen. 

Poepie1977
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja en LAVG /Aedizon /Bos incasso kunnen mij ook geen facturen laten zien alleen een vonnis

stevienieuw

Level 9
  • 352Posts
  • 7Oplossingen
  • 69Likes

Ik had wat anders staan, maar er is een vonnis, zegt u. Dan is de verjaringstermijn 20 jaar.

Poepie1977
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb begrepen dat als er een vonnis is dat zoiets pas verjaard na 20 jaar ?

stevienieuw

Level 9
  • 352Posts
  • 7Oplossingen
  • 69Likes

Inderdaad, maar heeft u ooit een dagvaarding gekregen, of is het vonnis bij u thuis bezorgd? Dat vraag ik me nu wel af.

Poepie1977
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja die schijn ik idd ergens in 2014 gehad te hebben en beken heel eerlijk dat we toen in een hele slechte periode zaten maar dat doet niks af dat dit na 5 jaar op de mat ligt 

stevienieuw

Level 9
  • 352Posts
  • 7Oplossingen
  • 69Likes

Helaas, er zullen nog heel wat gerechtelijke kosten bijkomen bovenop het oorspronkelijke bedrag. Ik vrees dat daar verder niets aan te doen valt. Misschien een betalingsregeling treffen als u het nu niet kunt betalen, meer zal er vrees ik niet in zitten.

 

Sterkte!

Uitgelicht topic