1
Vraag
2
Reacties
Frenzl

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen volop bellen..

Hoi Ziggo !

Ik wil graag mijn “Volop vast bellen” van 11,95 opzeggen, dit houdt in dat ik 13 cent per minuut ga betalen om te bellen.
Helaas, ik struin de hele Ziggo-site af om mijn Alles-in-1 te kunnen aanpassen, maar dat gaat gewoon niet. Zal wel aan mij liggen 😞

Kunt u mij helpen ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Frenzl 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Allereerst. Je ziet niets over het hoofd! Het is jammer genoeg niet mogelijk om Volop Bellen via Mijn Ziggo op te zeggen. Ik help je daarom graag met het opzeggen van Volop Bellen. Bij deze wil ik je laten weten dat ik Volop Bellen voor je heb stopgezet per 18 februari 2021. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Frenzl wrote:

Hoi Ziggo !

Ik wil graag mijn “Volop vast bellen” van 11,95 opzeggen, dit houdt in dat ik 13 cent per minuut ga betalen om te bellen.
Helaas, ik struin de hele Ziggo-site af om mijn Alles-in-1 te kunnen aanpassen, maar dat gaat gewoon niet. Zal wel aan mij liggen 😞

Kunt u mij helpen ?

 

Hoi,

Zet je postcode en huisnummer in je profiel https://community.ziggo.nl/settings/profile  er komen hier regelmatig moderators van Ziggo langs en die zullen hierop reageren.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Frenzl 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Allereerst. Je ziet niets over het hoofd! Het is jammer genoeg niet mogelijk om Volop Bellen via Mijn Ziggo op te zeggen. Ik help je daarom graag met het opzeggen van Volop Bellen. Bij deze wil ik je laten weten dat ik Volop Bellen voor je heb stopgezet per 18 februari 2021. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic