Iwanvana

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen bestelling

Na vandaag 2 keer erg lang (54 en 46 min)  in de wacht te hebben gestaan en doorgestuurd te zijn verbreekt Ziggo de verbinding steeds.

Het probleem ik ben als bestaande klant opnieuw een Ziggo abonnement aan gegaan. Ik had graag de 3 WiFi boosters gekregen in ruil voor eenmalig € 20 aansluitkosten en weer een jaar vast. In de FAQ staat dat ik dit abonnement ook kan aangaan als ik al Ziggo heb. (zie afbeelding)

Telefonisch krijg ik geen gehoor en is het onmogelijk de boosters alsnog te krijgen. Hierop wil ik de bestelling annuleren, maar dat is echt ondoenlijk. De wachttijd is extreem lang en de hoorn is er 2 keer opgelegd. (een keer terwijl ik in de wacht was, de andere keer midden in het gesprek. 

 

De vraag wat nu? 

 

5 Reacties 5
Iwanvana
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Iwanvana
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bovenstaande een doorlopend screenshot. 

PeterM12

Level 2
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik wilde horen wat Ziggo voor mij kon betekenen met betrekking tot mijn abbo (ben al meer dan 14 jaar klant). Ik had ook eerst 2 medewerkers aan de lijn, die mij beiden hebben doorverbonden naar de ‘juiste afdeling’. Na 30 minuten nog steeds niemand aan de lijn gekregen van de afdeling. 

Ik hoef eventuele aanbiedingen of wat dan ook niet meer te horen, ik ga opzeggen.

 

https://www.ziggo.nl/formulieren/opzegformulier

 

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Iwanvana 

Welkom hier op de Community. Het kost op deze manier wel heel veel tijd om met ons in contact te komen! Ik zie een notitie bij je gegevens vandaag gelukkig contact hebt gehad met mijn collega. 

Is het jou inmiddels ook gelukt om contact te krijgen @jemoeder12?

Iwanvana
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja, ook voor het simpel annuleren van een bestelling was ik meer dan een half uur kwijt. Via de website is het ondoenlijk om dit te annuleren (zoals het lijkt bewust), bij ieder ander bedrijf heb je dit met twee muisklikken geregeld. Uiteindelijk ben ik goed geholpen (bestelling geannuleerd en wat korting) , maar zoals in de screenshots te zien is blijft het misleidend zoals het er staat. Totaal dus 140 minuten aan de telefoon geweest (gelukkig onbeperkt bellen) , wat met een paar muisklikken te doen moet zijn. Blijkbaar had ik vandaag voor het eerst de juiste persoon aan de lijn die me keurig heeft geholpen. 

Uitgelicht topic