marie66marie

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen My Vodafone en Mijn Ziggo

Hallo ik zou graag My Vodafone en Mijn Ziggo weer willen ontkoppelen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi Marie, na het ontkoppelen van je Mijn Ziggo en MyVodafone accounts zul je voor Mijn Ziggo een nieuw account moeten registreren (met een ander e-mailadres). Bij dezen geregeld, je kunt dus even niet in Mijn Ziggo totdat je deze opnieuw hebt geregistreerd!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, mogelijkheden, rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

Als u dit met een Ziggo mod wilt bespreken, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ( deze zijn alleen voor hun zichtbaar ), aan de hand daarvan kunnen ze uw gegevens en instellingen achterhalen.


Begrijp ik het goed, u wilt de gratis Ziggo extra's ( van/voor uw Vodafone abo ) laten verwijderen?


Dat kan ( denk ik ) alleen een Ziggo mod.

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi Marie, na het ontkoppelen van je Mijn Ziggo en MyVodafone accounts zul je voor Mijn Ziggo een nieuw account moeten registreren (met een ander e-mailadres). Bij dezen geregeld, je kunt dus even niet in Mijn Ziggo totdat je deze opnieuw hebt geregistreerd!

Uitgelicht topic