Vraag

Onterechte verbruikskosten na opzegging abonnement

  • 7 december 2018
  • 3 Reacties
  • 147x Bekeken

Goedendag,

Waarom krijg ik zowel in november (€ 1,80) en december (€ 0,26) een factuur voor "verbruikskosten" terwijl ik vanaf oktober helemaal geen diensten meer van Ziggo afneem?

Richard

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +17
Heb je deze vraag al gesteld via chat? https://www.ziggo/chat
Reputatie 7
Hoi @Richard_E
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Dit zouden misschien nog wel gebruikerskosten kunnen zijn van de tijd ervoor. Wat KBX458 al aangeeft, je kan het best even een chat voeren met een medewerker van Ziggo of anders bellen met de klantenservice van Ziggo.

Wil je dit niet dan zal je hier even moeten wachten op een moderator van Ziggo en die kan ook voor je kijken wat er aan de hand is. Echter, dit kan iets langer duren omdat deze de volledige Community af moeten. Sorry dat wij als mede klanten je daar niet verder mee kunnen helpen.

Fijn weekend alvast gewenst!
Reputatie 7
Hallo Richard_E, welkom op onze Community.

Jammer dat je bij ons weg bent! Abonnementskosten factureren we vooraf en verbruikskosten factureren we achteraf. Dus een maand nadat de dienst is opgehouden kun je nog een factuur krijgen met alleen de verbruikskosten. De factuur van december is wel ongebruikelijk maar dat kan een correctie zijn geweest.

We lopen dit graag samen even door, als er iets niet in orde is maken we het alsnog in orde natuurlijk! Heb je al contact met ons gehad?