Beantwoord

Ongevraagd huisbezoek Ziggo?

• 9 december 2018
  • 5 reacties
  • 1759 keer bekeken

Tot mijn verbazing vertelde een vriend dat hij een deze dagen iemand aan de deur heeft gehad die namens Ziggo kwam informeren of 'alles goed werkte'.
Hij heeft vriendelijk geantwoord dat dat het geval was.
Ik had hem eerder vorige week geholpen zn TV van analoog naar digitaal om te zetten) dus hij nam aan dat deze vraag daarop sloeg.
Klopt het dat Ziggo ongevraagd de huizen langs gaat om te informeren of 'alles goed werkt'? Ik vond het vrij alarmerend eigenlijk.
icon

Best beantwoord door Jan F. 9 december 2018, 11:49

Helemaal ongebruikelijk is dit niet. In mijn Ziggo kan je aangeven op welke wijze Ziggo contact met je kan opnemen. Huisbezoek is een van de mogelijkheden. Indien ongewenst, kan je dit uitzetten.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

5 Reacties

Denk dat Ziggo dit niet doet. 'Handige' jongen zeker, die iets van plan was.
Altijd alert blijven bij dit soort dingen.
We komen ff je electriciteitsmeter controleren. Kan ook een truuk zijn.
Gr Han
Reputatie 4
Badge +3
Klopt het dat Ziggo ongevraagd de huizen langs gaat om te informeren of 'alles goed werkt'? Ik vond het vrij alarmerend eigenlijk.
=====
Natuurlijk klopt dat niet, en ja het is vrij alarmerend.
Wegsturen en deur sluiten is gewoon de juiste reactie van je vriend.
Helemaal ongebruikelijk is dit niet. In mijn Ziggo kan je aangeven op welke wijze Ziggo contact met je kan opnemen. Huisbezoek is een van de mogelijkheden. Indien ongewenst, kan je dit uitzetten.
Reputatie 4
Badge +3
@Jan F.
Dank je wel Jan. Weer wat geleerd.
Reputatie 4
Hi @Mieke1949, welkom op onze Community! Goed dat je voor de zekerheid navraagt of wij ook onaangekondigd op bezoek komen!
Wij doen onaangekondigd inderdaad rondes langs de deuren, om te checken of alles helemaal naar wens is. En zo niet, dan gaan we meteen voor je aan de slag voor een oplossing. Onze medewerkers moeten zich wel altijd kunnen legitimeren natuurlijk.
Wat Jan F. zegt klopt helemaal. In Mijn Ziggo kun je aangeven of je wel of niet 'huisbezoek' van Ziggo toe wilt staan.