1
Vraag
2
Reageer en help mee
Jordyzie

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onduidelijkheid abonnement met Mediabox Next

Hallo!

Er is vandaag bij mij een hoop onduidelijkheid ontstaan.
Sinds 2 weken ben ik met veel tevredenheid overgestapt naar Ziggo. Hierdoor zit ik nog in een periode waarbij ik maandelijks korting ontvang. Nu wil ik dolgraag de nieuwe mediabox Next. En hier gaat het mis...
Ik hoor van de meneer van het ziggo punt bij mij in de buurt dat ik die zeker weten wel kan krijgen met behoud van de maandelijkse korting, mits ik even contact opneem met de klantenservice.
de klantenservice vertelt iets anders, namelijk dat de korting komt te vervallen.
Elders lees ik weer dat klanten het voor elkaar krijgen met korting en alleen een activatiekosten hoeven te betalen.

ik ben de draad kwijt. Maar die Next wil ik toch wel heel graag hebben... Wie kan mij duidelijkheid geven?
2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Standaard betekend een overstap naar een ander abonnement dat eerdere kortingen vervallen, maar dat de duur hetzelfde blijft van een contract, zodat er dan geen dubbel voordeel ontstaat.

Zo ook bij mij gebeurd, maar daar koos ik zelf voor.
Maar soms zijn er uitzonderingen op de regel die ik niet ken.

Ik leg je vraag bij een Ziggo moderator voor, zij weten wat er exact wel en wat er niet mogelijk is.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Jordyzie welkom op de Communty. Fijn dat je ook interesse hebt in de nieuwe mediabox. Je vraag is erg logisch, en deze vraag en antwoord is elders op dit forum natuurlijk al te vinden 😉 Maar dat is wel erg flauw dus ik geef je een korte versie van hoe het zit:

Wanneer je nog welkomstkorting geniet in je huidige pakket dan vervalt deze korting altijd als je een nieuw pakket besteld. De Next kun je namelijk alleen krijgen door een nieuw pakket samen te stellen. Wij raden aan om de Next te bestellen nadat je korting periode is verlopen. Houd rekening met activatiekosten voor de nieuwe apparatuur. Ook gaat er een nieuw jaarcontract in.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic