1
Vraag
2
Reacties
Nicobrandsen

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nota oktober - niet eens met extra kosten.

In oktober is 50 euro extra afgeschreven terwijl ik het daar niet mee eens was.

Sinds jullie werkzaamheden maandenlang geen digitale televisie gehad. 3 keer eigen monteur laten komen (elektroworld baarn) bleek steeds een te zwak signaal te zijn. Op klachten wordt nooit gereageerd. Wilt u gebeld worden ?  Morgenochtend wordt u gebeld. Moet nog steeds gebeld worden.

Communicatie een 0.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Nicobrandsen . Welkom hier! 

Ik zie dat er 2 oktober een bon gestuurd is waarop de kosten staan die je nu op de factuur hebt gezien. Dit zijn de kosten voor het monteursbezoek. De monteur is geweest en heeft je TV ingesteld. Deze stond op analoog en hij heeft de instellingen voor je aangepast naar digitaal. Dit is wat je zelf kunt en niet binnen onze verantwoordelijkheid valt. Natuurlijk kunnen onze monteurs hier wel bij helpen, maar hier worden dan wel kosten voor gerekend. Dit staat ook in de bevestiging die we je hebben gestuurd voor het bezoek: 

 

De kosten zijn dus geheel terecht en zullen toch wel betaald moeten worden. 

 

Je zegt “ Op klachten wordt nooit gereageerd. Wilt u gebeld worden ?  Morgenochtend wordt u gebeld. Moet nog steeds gebeld worden”. Door wie/wat is aangegeven dat je teruggebeld zou worden? Hier zie ik zo niet direct iets over terug. 
Wel zie ik dat je meermaals contact gehad hebt met de klantenservice omdat je inderdaad niet digitaal kon kijken. De medewerkers hebben je willen helpen met de juiste instellingen, maar ik begreep dat je niet kon vinden wat het modelnummer je tv had en vervolgens het gesprek beëindigd hebt. Zonde, want als we samen met jou de instellingen hadden kunnen doornemen, was het niet nodig de monteur langs te sturen en had jij geen kosten hoeven maken. 

Over de monteurs van de elektroworld kan ik uiteraard niets zien, deze zijn niet van ons. Wel jammer dat ze niet de juiste instellingen bij jou voor elkaar hebben kunnen krijgen :-(. 

Mocht je nog eens ergens tegenaan lopen, kom dan vooral hier ook even langs. We kunnen het dan vast en zeker samen hier oplossen, zonder hiervoor onnodig kosten te maken :-). 

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Dit is een klanten-helpen-klanten forum. Wij als klant kunnen dit dus niet persoonlijk regelen, maar een van de moderators wel, en ik zal hierbij dan ook vragen of @Gianna Ziggo even naar je situatie kan kijken/contact met je opneemt. 

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

@Gianna Ziggo ik zie net ook dat de tellers niet goed werken. Een reactie word niet geteld als reactie, maar ook loopt het aantal reacties wat men plaatst niet meer door. Ter verduidelijking; ik blijf op 12012 reacties staan, ongeacht de plaatsingen die erbij zijn gekomen. Vind ik nou ook niet zo belangrijk, maar het is er, en dus moet het goed werken…

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Heb hem even voor je bij de moderators gelegd 

@Willem-A  

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

@Nicobrandsen  zorgt u ervoor dat uw NAW gegevens in uw communityprofiel staan? (Alleen zichtbaar voor moderators).

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Nicobrandsen . Welkom hier! 

Ik zie dat er 2 oktober een bon gestuurd is waarop de kosten staan die je nu op de factuur hebt gezien. Dit zijn de kosten voor het monteursbezoek. De monteur is geweest en heeft je TV ingesteld. Deze stond op analoog en hij heeft de instellingen voor je aangepast naar digitaal. Dit is wat je zelf kunt en niet binnen onze verantwoordelijkheid valt. Natuurlijk kunnen onze monteurs hier wel bij helpen, maar hier worden dan wel kosten voor gerekend. Dit staat ook in de bevestiging die we je hebben gestuurd voor het bezoek: 

 

De kosten zijn dus geheel terecht en zullen toch wel betaald moeten worden. 

 

Je zegt “ Op klachten wordt nooit gereageerd. Wilt u gebeld worden ?  Morgenochtend wordt u gebeld. Moet nog steeds gebeld worden”. Door wie/wat is aangegeven dat je teruggebeld zou worden? Hier zie ik zo niet direct iets over terug. 
Wel zie ik dat je meermaals contact gehad hebt met de klantenservice omdat je inderdaad niet digitaal kon kijken. De medewerkers hebben je willen helpen met de juiste instellingen, maar ik begreep dat je niet kon vinden wat het modelnummer je tv had en vervolgens het gesprek beëindigd hebt. Zonde, want als we samen met jou de instellingen hadden kunnen doornemen, was het niet nodig de monteur langs te sturen en had jij geen kosten hoeven maken. 

Over de monteurs van de elektroworld kan ik uiteraard niets zien, deze zijn niet van ons. Wel jammer dat ze niet de juiste instellingen bij jou voor elkaar hebben kunnen krijgen :-(. 

Mocht je nog eens ergens tegenaan lopen, kom dan vooral hier ook even langs. We kunnen het dan vast en zeker samen hier oplossen, zonder hiervoor onnodig kosten te maken :-). 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic