Beantwoord

Nota na opzegging

  • 29 januari 2019
  • 5 reacties
  • 134 keer bekeken

Beste Ziggo,

op 17 december heb ik mijn abonnement opgezegd en vanaf 17 januari is mijn nieuwe abbonement ingegaan. Echter hebben wij voor de maand januari een volledige maand betaald.

Graag zou ik het te veel betaalde bedrag terug ontvangen.

Groeten,

marjon
icon

Best beantwoord door Lycke Ziggo 29 januari 2019, 10:46

Geen punt hoor. We waren allemaal nieuw, ooit 🙂

Zoals in de opzegbevestiging staat, kan het zijn dat de volledige maand nog in rekening wordt gebracht. Het bedrag dat hierdoor teveel betaald is, krijg je automatisch van ons terug. Dit ontvang je binnen 2 weken op je rekening.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

5 Reacties

Reputatie 7
Hey @MarleenJ . Welkom hier!
Ik zou je graag verder helpen, maar heb helaas geen informatie in je profiel gevonden waarmee ik een Ziggo abonnement kan vinden.

Zou je je postcode en huisnummer in je profiel kunnen invullen (kunnen enkel de moderators, die bij Ziggo werken, zien)? Dan kijk ik wat er is gebeurt en help ik je verder!

P.S. even voor mijn beeld; je hebt het Ziggo abonnement voor 1 maand opgezegd?
Hey @Lycke Ziggo

Hoe kan ik mijn gegevens delen zonder dat iedereen die kan lezen?
Reputatie 7
Je kunt je postcode en huisnummer in je profiel zetten 🙂. Zoals ik zei; dan kunnen enkel de moderators het zien.

Maar je mag mij ook een privébericht sturen.
Hey @Lycke Ziggo

sorry ik ben nieuw op dit forum maar heb mijn profiel aangepast.
Reputatie 7
Geen punt hoor. We waren allemaal nieuw, ooit 🙂

Zoals in de opzegbevestiging staat, kan het zijn dat de volledige maand nog in rekening wordt gebracht. Het bedrag dat hierdoor teveel betaald is, krijg je automatisch van ons terug. Dit ontvang je binnen 2 weken op je rekening.