1
Vraag
2
Reageer en help mee
Shisha

Level 3
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

nieuwe Vodafone abonnement

Ik heb een Vodafone abonnement genomen per 12 maart, maar Ziggo klanten service kan mij niet vertellen wanneer en wat ik kan uitzoeken. weten een van jullie wel uit ervaring.

11 Reacties 11
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
Shisha wrote:

Ik heb een Vodafone abonnement genomen per 12 maart, maar Ziggo klanten service kan mij niet vertellen wanneer en wat ik kan uitzoeken. weten een van jullie wel uit ervaring.

Dan had je allang een email moeten ontvangen waarin de mogelijkheid werd geboden een pakket te kiezen. Ik ben ook sinds februari/maart 2019 Vodafone en Ziggo klant en kreeg vrij snel een email die dat aanbood.

Kan je in Mijn Ziggo dit nog niet kiezen?

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Shisha . 

Per 12 maart 2020, of vanaf 12 maart 2021? 

Shisha
Topicstarter
Level 3
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik kon nog niet in mijn Ziggo zien en vanaf 12 maart begin de nieuwe abonnement

Shisha
Topicstarter
Level 3
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Nog geen mail van Ziggo gehad

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

12 maart begint het abonnement pas? Dan moet je sowieso nog geduld hebben. Binnen 2 weken nadat je abonnement ingegaan is, worden de gratis extra's geactiveerd :-).  

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ah dat had ik inderdaad even moeten vragen. De twee weken kan ik inderdaad bevestigen.

Shisha
Topicstarter
Level 3
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

En de keuze, krijg ik een mail vooraf?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Zoals Lycke al aangeeft, krijg je in de eerste of tweede week na de aanvang hierover een emailtje.

Dus 12 maart start je Vodafone abonnement dan krijg je normaal gesproken voor of rond 26 maart een bericht via mail.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Shisha 
Binnen 2 weken nadat je Vodafone abonnement is gestart krijg je dus een e-mail zoals Lycke en @RoWi. aangeven. Zodra je deze e-mail hebt ontvangen dan kan je in Mijn Ziggo het gewenste zenderpakket activeren. We geven je dus een seintje zodra het mogelijk is. Je hebt hierbij de keuze uit 3 zenderpakketten, namelijk Ziggo Sport Totaal, Movies en Series L of het Kids pakket. Je vind dit aanbod hier terug.

Shisha
Topicstarter
Level 3
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Oké,bedank allemaal. Ik heb nu een proefpakket voor 1 maand gekregen dus na in bedrijf stellen van mijn mobiel kan ik pas kiezen. ( Binnen 2 weken na in bedrijf stellen).

Gr. shisha

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Dat klopt als een bus @Shisha 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic