Nieuwe Privacywetgeving bij Ziggo - 25 mei 2018

Toon eerste bericht

58 Reacties

Reputatie 3
@Ronald Ziggo er is iets heel vreemds aan de hand. krijg ik een e-mail met daar in een link om de gegevens te downloaden als het klaar is? of als alles klaar sttaat moet ik deze dan zelf downloadne.
Ik was in een Vodafone winkel in het ADT systeem gekeken staat er notitie van de heer:
dat alles klaar is en dat de klant dus ik : Maarten het kan downloaden in mijn Ziggo.

Ik heb hier helemaal berciht over gehad. wat is er aan de hand???? als het klopt ? dan vind ik het niet leuk dat het klaar staat terwijl ik er helemaal bericht over heb gehad.
Reputatie 7
Hallo MBJ, je krijgt een mail met daarin een link om het te downloaden.
In Mijn Ziggo zie je niks, daar kan je alleen aanvragen.

Gr,
Reputatie 3
Badge +2
Vandaag bericht gehad dat ik binnen 5 werkdagen een link kan verwachten....
Reputatie 7
ja, ik kreeg hem vandaag ook. Het proces loopt in ieder geval weer zoals het zou moeten. De mail inhoud is wel wat vreemd.

Gr,
Reputatie 3
Badge +2
"Er ging technisch iets mis en daardoor duurt het vijf werkdagen langer dat u de mail met de link naar het rapport van ons krijgt." is inderdaad wel een beetje een understatement XD
Reputatie 3
Badge +2
Onder het motto; beter laat dan nooit, vandaag de download link voor het overzicht ontvangen!
Bij deze opgelost dus 🙂
Reputatie 3
Badge +2
En vandaag zelfs een tweede keer een mail gehad. Kan kloppen, aangezien er voor mij in totaal 3 keer aangevraagd is.
Download link werkte niet, maar dat zal wel komen omdat ik de gegevens gisteren al gedownload heb.
Wat ik trouwens niet wist, dat de link voor de download verdwijnt zo gauw je hem 1 keer download, dat is wat anders dan de tekst (download link blijft 1 maand geldig) doet vermoeden.
Reputatie 7
Ik was op vakantie 🙂 Maar goeie, die tekst kan dus beter.
Ik ga het doorgeven, ik ben in ieder geval blij dat iedereen de gegevens kan ontvangen!

Gr

Reageer