Daan Havermans

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuwe klant, waar is de kabel aansluiting?

Ik heb onlangs tv en internet besteld bij ziggo. Nu kreeg ik gister de bestelling binnen, maar kwam ik erachter dat door een stomme fout (van mij) er geen kabel of internet aansluiting meer is in de kamer. In de meterkast zie ik niet echt iets, behalve een telefoonkabel volgens mij. Maar nu heb ik er ook geen verstand van. Gaat het nog wel lukken om internet en tv aan te sluiten via de kabel? Zit die kabelaansluiting vaak ook in de meterkast? 

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @Daan Havermans welkom op de Community en welkom bij Ziggo.

Heb je de hoofdaansluiting helemaal niet gevonden na de tip van Steefb? Dan kun je hier een gratis installatie monteur bij ons regelen. Die weet de hoofdaansluiting wel te vinden 😉

Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes
Daan Havermans wrote:

maar kwam ik erachter dat door een stomme fout (van mij) er geen kabel of internet aansluiting meer is in de kamer.

 

 

 

Mag ik vragen welke “stomme fout” dit is? Heb je de aansluiting op 1 of andere manier weggewerkt achter een stuclaag bv?

Uitgelicht topic