1
Vraag
2
Reacties
TomNoppe

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe aansluiting; groene kabel in huis maar kan nog geen diensten aanvragen

Er is in ons nieuwe huis een groene kabel naar binnen gebracht en die ligt nu netjes opgerold onder in de meterkast. Ik kan echter nog geen diensten aanvragen. Wat moet ik nog doen om dat wel te kunnen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hi TomNoppe . Welkom op de Community!

Als ik het goed lees is er een aansluiting van Ziggo aangevraagd en aangelegd op je nieuwe adres. Dan is het langste wachten nu voorbij! Het enige waar je nu nog op moet wachten is dat de woning door de aannemer gereed gemeld wordt. Dit kan maximaal 10 werkdagen duren. Je kunt het beste bij de aannemer zelf vragen of hij de woning al gereed gemeld heeft. Zo ja, dan wordt het bij ons verwerkt en zal dit binnen 10 werkdagen voltooid zijn. Je kunt dan je pakket bestellen 🙂

Je kunt dus niet heel veel doen, behalve wachten...

Bekijk in context

3 Reacties 3
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Probeer het hier eens.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Als het om nieuwbouw gaat is de woning misschien nog niet gereed gemeld bij Ziggo door Z-Connect. Pas als de woning gereed gemeld is kunnen er diensten worden aangevraagd.
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hi TomNoppe . Welkom op de Community!

Als ik het goed lees is er een aansluiting van Ziggo aangevraagd en aangelegd op je nieuwe adres. Dan is het langste wachten nu voorbij! Het enige waar je nu nog op moet wachten is dat de woning door de aannemer gereed gemeld wordt. Dit kan maximaal 10 werkdagen duren. Je kunt het beste bij de aannemer zelf vragen of hij de woning al gereed gemeld heeft. Zo ja, dan wordt het bij ons verwerkt en zal dit binnen 10 werkdagen voltooid zijn. Je kunt dan je pakket bestellen 🙂

Je kunt dus niet heel veel doen, behalve wachten...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic