1
Vraag
2
Reacties
ilse.smulders

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw wachtwoord opvragen werkt niet

Op de een of andere manier kan ik met mijn wachtwoord niet inloggen op mijnziggo.
Als ik een nieuw wachtwoord aanvraag zegt het systeem dat er een link is verstuurd naar het e-mailadres van de inlognaam. Ik heb dit diverse malen geprobeerd maar er komt helemaal geen mail binnen. Ook in spam zit geen mail van Ziggo.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes
Hallo en welkom ilse.smulders!

Balen dat het niet lukt om je wachtwoord te wijzigen 😞 Top dat je er al zo mee bezig bent geweest. Als je geen email binnen krijgt, dan moeten we controleren of je de juiste gebruikersnaam invoert.

Heb je Mijn Ziggo gekoppeld met My Vodafone? Dan kun je inloggen met je My Vodafone gebruikersnaam. Lukt het alsnog niet om in te loggen? Vraag dan je gebruikersnaam op via 'Login opvragen'

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik zie dat je tegenwoordig een aantal vragen krijgt en stappen moet doorlopen.
Welke vragen heb je gehad?
Geef op dit open forum niet de antwoorden op die vragen.
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes
Hallo en welkom ilse.smulders!

Balen dat het niet lukt om je wachtwoord te wijzigen 😞 Top dat je er al zo mee bezig bent geweest. Als je geen email binnen krijgt, dan moeten we controleren of je de juiste gebruikersnaam invoert.

Heb je Mijn Ziggo gekoppeld met My Vodafone? Dan kun je inloggen met je My Vodafone gebruikersnaam. Lukt het alsnog niet om in te loggen? Vraag dan je gebruikersnaam op via 'Login opvragen'
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic