Vraag

Nieuw abonnement

  • 14 november 2019
  • 2 Reacties
  • 237x Bekeken

Goede morgen ik heb gisteren een nieuw abonnement aangevraag voor mijn moeder, hiervan een mail  met besteloverzicht gekregen dat deze in behandeling is. Echter zou er binnen enkele uren een bevestiging smail komen maar deze nog niet ontvangen.

Het gaat om Bestelnummer: ****

*****

 


2 Reacties

Reputatie 7
Badge +17

Deze vraag leg ik voor aan het moderatieteam. Zij kunnen diep in het Ziggosysteem kijken en u verder helpen. Staan uw NAW gegevens in uw community profiel? Dit is alleen zichtbaar voor u en de moderators.

Reputatie 7

Hey @Jennifer74 . Welkom hier!

Goed dat je aan de bel trekt. Het gaat namelijk inderdaad nog niet helemaal goed. We is meermaals geprobeerd telefonisch contact te krijgen over deze aanvraag en er is vandaag ook een brief verzonden. 

 

Maar we kunnen dit samen vast regelen! Kan ik je vandaag hier wellicht over bellen? :-). Je mag me een privébericht sturen met de gegevens ^^

Reageer