Beste Ziggo,
Ik probeer het nu maar zo, want anders sta ik opnieuw een kwartier op eigen kosten in de telefonische wachtrij.
Ik heb recent mijn pakket aangepast van tv start naar tv complete. Internet is start gebleven. Echter heb ik nu ineens ook bellen in mijn pakket terwijl ik dit niet had en desgevraagd in het gesprek met uw medewerker aangegeven heb dit niet nodig te hebben. Ik wil niet voor iets betalen waar ik niet om heb gevraagd. Graag zou ik dit opgelost zien.
Daarnaast heb ik nog een 2e probleem. De Mediabox XL die ik bij het nieuwe pakket heb ontvangen is tergend langzaam en loopt elke avond wel minstens een keer vast. De tv-gids bekijken is niet te doen door de traagheid van het apparaat. Dit was bij het kastje dat ik bij het vorige abonnement had niet het geval. Graag zou ik willen dat het kastje normaal functioneert qua snelheid zodat tv kijken weer plezierig wordt.
Ik ben momenteel niet echt tevreden met Ziggo als mijn leverancier van internet en tv en hoop heel erg dat dit veranderd.
Met vriendelijke groet, Loes