Beantwoord

Mijn Ziggo werkt niet volledig na opnieuw klant worden

  • 9 december 2018
  • 3 Reacties
  • 256x Bekeken

Ik heb sinds eergisteren een abbo van Ziggo. Alles netjes geinstalleerd. Ziggo account aangemaakt met klantnummer. Bleek dat er onder mijn klantnummer nog een oud account te vinden was en dus deze vervolgens gebruikt. Maar in mijn ziggo kan ik niks doen, zoals een email adres aanmaken of mijn producten bekijken of wijzigen. hoe lang duurt dat eigenlijk wanneer je wel gebruik kan maken van die mogelijkheden? of gaat er iets mis vanwege een eerder account?
icon

Best beantwoord door Be rt 9 december 2018, 23:37

Normaal gesproken kan het tot 72 uur duren voordat alles in de achterliggende servers is geactiveerd.

Maar twijfel je kun je chatten met Ziggo, zij kunnen zien of je oude account in de weg zit.

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Normaal gesproken kan het tot 72 uur duren voordat alles in de achterliggende servers is geactiveerd.

Maar twijfel je kun je chatten met Ziggo, zij kunnen zien of je oude account in de weg zit.

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Reputatie 7
Hey @Freek Steenman. Welkom (terug) bij Ziggo en welkom op de Ziggo Community!

We zijn inmiddels een paar dagen verder. Lukt het nu wel om in mijnZiggo in te loggen en zaken in te zien/aan te passen/aan te maken? We horen graag van je ^^.
Probeer het net te openen en ja eindelijk werkt het. Geduld is dis soms een schone zaak. Bedankt voor de inspanning.