Paul S

Level 6
  • 118Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Mijn Ziggo - uitloggen mislukt

Ik kan al enige tijd niet uitloggen als ik in mijn ziggo ben geweest. Ik krijg dan een foutmelding.

In en uitloggen op de ziggo community werkt wel goed. Ik zou het op prijs stellen als u dit snel oplost.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

@Anne H Ziggo 

Hier een vinkje weg halen en het probleem is weg:

 

 

Bekijk in context

31 Reacties 31
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

U bent niet de enige. Ik krijg ook dit te zien:

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @Paul S en welkom op de Community,

Je hoort deze melding niet te krijgen. Ik heb het net ook even getest met mijn eigen Mijn Ziggo account, en ik kan zonder problemen in en uitloggen. Zie ook onderstaande screenshot.
Kun je anders eenmalig het Mijn Ziggo wachtwoord aanpassen en daarmee opnieuw inloggen? Wis ook de cookies en tijdelijke internetbestanden in de browser die je gebruikt.  Laat het mij maar weten indien je daarna nog problemen ervaart.
 

 

Blauwvinger

Level 9
  • 370Posts
  • 17Oplossingen
  • 129Likes

Hier het zelfde probleem.

Wordt veroorzaakt door het blokkeren van cookies van derden. 

Bij het toestaan van alle cookies verdwijnt de foutmelding maar blijft de inlognaam van Ziggo zichtbaar bij het opnieuw inloggen bij Ziggo. 

De inlognaam van Ziggo wordt dan ook vertoond bij het inloggen van mijn Vodafone account.

Ook blijft de inlognaam van mijn Vodafone dan zichtbaar bij het inloggen bij mijn Ziggo account.

Dit probleem speelt al vanaf het moment dat ik Microsoft Edge gebruik als browser.

Is door mij reeds vele malen aangekaart, doch zonder resultaat.

Ik blijf de cookies van derden blokkeren.

Na het krijgen van bovengenoemde foutmelding bij het afsluiten van mijn Ziggo account sluit ik de browser.

Kan dan de volgende keren inloggen bij zowel Ziggo als Vodafone zonder dat de laatst gebruikte inlognaam vermeld wordt!

Voor de goede orde: ik het mijn Ziggo- en Vodafone account uit veiligheidsoverwegingen niet gekoppeld.

Paul S
Topicstarter
Level 6
  • 118Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Alle bovenstaande oplossingen geprobeerd zonder resultaat. Het blijft vreemd dat in en uitloggen op de ziggo community wel lukt. 

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Paul S wrote:

Alle bovenstaande oplossingen geprobeerd zonder resultaat. Het blijft vreemd dat in en uitloggen op de ziggo community wel lukt. 

Dat is ook niet hetzelfde. Als je uitlogt bij de Ziggo Community wordt een actieve sessie van Mijn Ziggo op hetzelfde apparaat bijvoorbeeld niet uitgelogd.

 

Er staat “helaas... er is iets misgegaan met uitloggen”, maar is het uitloggen werkelijk misgegaan?
Als je na het zien van die pagina naar je productoverzicht probeert te gaan via deze link, moet je dan opnieuw inloggen?

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

@Mark Ziggo Ik hoef bij het aanklikken van de link niet opnieuw in te loggen. Overigens heb ik het probleem alleen met Safari. Met andere browsers gaat het goed.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Ook hier hetzelfde met Safari uitloggen mislukt. Enigste wat helpt toestel uitzetten en weer aan dan ben ik uitgelogd. Het volgende gebeurd er als ik uitlog in mijnziggo 


Harstikke leuk maar in werkelijkheid ben ik nog ingelogd in mijnziggo. Ga dus weer naar mijnziggo uitloggen en zie dan onderstaand beeld. Nog niet uitgelogd dusverre. Let op heb mijn account niet samengevoegd met Vodafone. Speelt op Safari iphone en ipad nieuwste software versie. Cookies verwijderd wis geschiedenis helaas niks werkt. Enigste optie toestel uit en aanzetten.

 

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Kijk, nu begint er een trend te ontstaan. Gebruik jij ook Safari @Paul S?

Net ook even getest in Safari op een iPad (iOS 13), maar daar kan ik wel gewoon uitloggen…

 

Ligt het inderdaad aan de browser? Dan moet het in een andere browser wel werken.
Ik ben ook benieuwd of je wel goed kunt uitloggen als je de browser een keer terugzet naar standaardinstellingen?

Verwijderd account
Niet van toepassing

Van alles geprobeerd, cookies uit, cookies volledig accepteren, cookies wis geschiedenis nada. Enigste wat ik zie als ik in mijnziggo sta en ik uitlog in een keer via Vodafone uitgelogd wordt en daar gaat het mis volgens mij. Nogmaals mijn account is niet gekoppeld met Vodafone. Heeft altijd goed gewerkt heb niks veranderd in mijn Safari ipad en iphone dit is iets sinds een poosje hoe lang weet ik niet. Is er aan de site Ziggo.NL en Vodafone.NL gesleuteld? Verder van mijn kant heb ik mijn gebruikersnaam veranderd in mijn e-mail adres wat een poosje mogelijk is. Daarna heeft alles gewoon nog gewerkt. Hoop dat dit euvel wordt opgelost want na een sessie in mijnziggo gelukkig niet vaak je toestel moeten uitzetten om uit te loggen lijkt me niet de juiste manier van werken. 
 

Heb is het volgende geprobeerd let wel heb geen Vodafone account of abo bij deze club. Ik ga naar Vodafone.Nl en log daar met mijn e-mail adres en zelfde wachtwoord als mijnziggo en jawel kom binnen en met de optie om de accounts van Ziggo en Vodafone samen te voegen. Dit wil ik niet dus niet gedaan. Wat ik wel zie dat ik inlog met mijn e-mailadres dezelfde als mijnziggo. Voorheen had ik een gebruikersnaam bij Ziggo die heb ik zelf veranderd in mijn e-mailadres omdat dat werd aangeboden bij Ziggo. Mijn vraag is zijn deze problemen nu ontstaan omdat ik mijn gebruikersnaam bij Ziggo heb veranderd in mijn e-mailadres waardoor er op een of andere manier een koppeling is gemaakt bij Vodafone. Kan daar nu gewoon inloggen myvodafone. Neem aan dat is gissen dat met een gebruikersnaam van Ziggo meestal achternaam met of zonder getal dat je niet kan inloggen bij myvodafone. Wat gaat er gebeuren als ik wel een koppeling aanmaak is dan het probleem opgelost qua uitloggen. @Mark Ziggo heb jij oplossingen cq opties. Is mijn gebruikersnaam bij mijnziggo weer terug te draaien in mijn achternaam geen cijfer?. Misschien helpt dit om het probleem op te lossen.

Blauwvinger

Level 9
  • 370Posts
  • 17Oplossingen
  • 129Likes
Mark Ziggo wrote:
Paul S wrote:

Alle bovenstaande oplossingen geprobeerd zonder resultaat. Het blijft vreemd dat in en uitloggen op de ziggo community wel lukt. 

Dat is ook niet hetzelfde. Als je uitlogt bij de Ziggo Community wordt een actieve sessie van Mijn Ziggo op hetzelfde apparaat bijvoorbeeld niet uitgelogd.

 

Er staat “helaas... er is iets misgegaan met uitloggen”, maar is het uitloggen werkelijk misgegaan?
Als je na het zien van die pagina naar je productoverzicht probeert te gaan via deze link, moet je dan opnieuw inloggen?

@Mark Ziggo

Zo als eerder aangegeven bij mij verschijnt ook de melding “Helaas enz.”

Direct na die melding de door jou genoemde link gebruik.

Resultaat: Ik kon zo weer verdergaan met “Mijn Ziggo". 

Antwoord op je vraag: Neen ik hoef  niet opnieuw in te loggen.

(Browser Microsoft Edge)

aanvulling: probleem doet zich niet voor als ik cookies van derden uitschakel in de browser, m.a.w. alle cookies toelaat.

Paul S
Topicstarter
Level 6
  • 118Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Ik gebruik inderdaad Sfari als browser. Het is niet voor het eerst dat Ziggo met Safari problemen geeft, ook bij ziggo go.

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Ik kan er voorlopig nog geen duidelijk verband uit halen.

@Hans.W ziet een hele andere uitlogpagina dan de rest (“Uitgelogd, bedankt voor je bezoek...”), dat lijkt me een apart probleem.

@Jan F. heeft alleen in Safari problemen met uitloggen, andere browsers werken goed

@Blauwvinger heeft problemen in Edge, maar alleen als hij cookies van derden weigert (dat is bekend, omdat ziggo.nl en vodafone.nl in dit platform samenwerken zijn cookies van beide kanten nodig)

En @Paul S, jij hebt problemen in Safari, net zoals Jan F, maar werkt het uitloggen bij jou dan ook goed in andere browsers?

Blauwvinger

Level 9
  • 370Posts
  • 17Oplossingen
  • 129Likes

@Mark Ziggo 

Even voor de duidelijkheid: ik kan bij Vodafone op de juiste wijze uitloggen. 

Daar gaat het wel goed met de instelling van het weigeren van cookies van derden!

Paul S
Topicstarter
Level 6
  • 118Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Het is nog steeds niet mogelijk na het inloggen op mijn ziggo, om uit te loggen op mijn ziggo. Ik heb meerdere browsers geprobeerd, allemaal hetzelfde resultaat.

Het is dus duidelijk een klacht van ziggo. In het verleden met mijn huidige browser safari nooit een probleem gehad. Wellicht wordt het tijd voor een andere provider als ziggo dit nu eindelijk niet oplost!

Salvatore91

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Paul S wrote:

Het is nog steeds niet mogelijk na het inloggen op mijn ziggo, om uit te loggen op mijn ziggo. Ik heb meerdere browsers geprobeerd, allemaal hetzelfde resultaat.

Het is dus duidelijk een klacht van ziggo. In het verleden met mijn huidige browser safari nooit een probleem gehad. Wellicht wordt het tijd voor een andere provider als ziggo dit nu eindelijk niet oplost!

Dus omdat een functionaliteit omtrent een webbrowser of cookies van derden niet helemaal werkt naar wens is het een overweging om over te stappen van provider? Wel eens aan gedacht dat dit een probleem aan jouw zijde kan liggen dan aan de provider te verwijten?

Paul S
Topicstarter
Level 6
  • 118Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

T.a.v. Salvatore91,

Als je dit blog goed gelezen hebt kun je zien dat ik lang niet de enige ben met deze klacht.

Het probleem zit dus duidelijk niet bij mij. Wellicht is Salvatore een medewerker van Ziggo!

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Salvatore91 wrote:
Paul S wrote:

Het is nog steeds niet mogelijk na het inloggen op mijn ziggo, om uit te loggen op mijn ziggo. Ik heb meerdere browsers geprobeerd, allemaal hetzelfde resultaat.

Het is dus duidelijk een klacht van ziggo. In het verleden met mijn huidige browser safari nooit een probleem gehad. Wellicht wordt het tijd voor een andere provider als ziggo dit nu eindelijk niet oplost!

Dus omdat een functionaliteit omtrent een webbrowser of cookies van derden niet helemaal werkt naar wens is het een overweging om over te stappen van provider? Wel eens aan gedacht dat dit een probleem aan jouw zijde kan liggen dan aan de provider te verwijten?

Het zou heel erg helpen wanneer mensen die meelezen met dit topic even testen of zij dezelfde issues ervaren die Paul S hier aangeeft. Wanneer dezelfde verschijnselen bij andere mensen niet voorkomen gaan wij uit van bijvoorbeeld afwijkende instellingen aan de kant van Paul S. Wanneer veel meer mensen hetzelfde ervaren gaan wij wel meer doen dan jullie voorzien van tips.

Blauwvinger

Level 9
  • 370Posts
  • 17Oplossingen
  • 129Likes

@Anne H Ziggo : 

Wordt veroorzaakt door het blokkeren van cookies van derden. 

Zie mij eerdere uitgebreidere reactie van 2 maanden geleden. 

Salvatore91

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Paul S wrote:

T.a.v. Salvatore91,

Als je dit blog goed gelezen hebt kun je zien dat ik lang niet de enige ben met deze klacht.

Het probleem zit dus duidelijk niet bij mij. Wellicht is Salvatore een medewerker van Ziggo!

 

Ik een medewerker van Ziggo? Nee dank je hartelijk grappenmaker, voor een ontzettend slecht bedrijf als Ziggo zal ik nooit werken, waar Internet, Telefonie en TV diensten vrijwel nooit probleemloos werken en de klantenservice zo ontzettend slecht is, sterker nog de medewerkers van de helpdesk hebben zelf om de haverklap storing en systeem problemen. 

 

Ik verdien mijn eigen geld zonder werkgever en internet en andere diensten van een concurrent die duidelijk wel alles probleemloos kan leveren 😄

Uitgelicht topic