Hier het zelfde probleem.
Wordt veroorzaakt door het blokkeren van cookies van derden.
Bij het toestaan van alle cookies verdwijnt de foutmelding maar blijft de inlognaam van Ziggo zichtbaar bij het opnieuw inloggen bij Ziggo.
De inlognaam van Ziggo wordt dan ook vertoond bij het inloggen van mijn Vodafone account.
Ook blijft de inlognaam van mijn Vodafone dan zichtbaar bij het inloggen bij mijn Ziggo account.
Dit probleem speelt al vanaf het moment dat ik Microsoft Edge gebruik als browser.
Is door mij reeds vele malen aangekaart, doch zonder resultaat.
Ik blijf de cookies van derden blokkeren.
Na het krijgen van bovengenoemde foutmelding bij het afsluiten van mijn Ziggo account sluit ik de browser.
Kan dan de volgende keren inloggen bij zowel Ziggo als Vodafone zonder dat de laatst gebruikte inlognaam vermeld wordt!
Voor de goede orde: ik het mijn Ziggo- en Vodafone account uit veiligheidsoverwegingen niet gekoppeld.