juanj

Level 9
  • 455Posts
  • 4Oplossingen
  • 98Likes

Mijn Ziggo - Producten - 'Wijzig je abonnement' werkt niet

Hoi Ziggo,

Waarom werkt abonnement wijzigen via Mijn Ziggo niet meer?

https://www.ziggo.nl/abonnement-wijzigen/home/psales.htm

Deze link werkt al een maand niet meer.

Ik krijg onderstaande error wanneer ik op de link klik.

Helaas, deze service is niet beschikbaar op dit moment.
Neem contact op met onze klantenservice om je abonnement aan te passen: 0900-0730 (gebruikelijke belkosten.)
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Mijn Ziggo kan op dit moment geen pakketwijzigingen verwerken voor klanten met een Mediabox Next in het TV Complete abonnement. Volgens het huidige aanbod zou bij TV Complete namelijk een Mediabox XL horen en die zou dan ook geleverd worden bij elke wijziging die je via Mijn Ziggo zou willen doen. Ook bij niet gerelateerde wijzigingen zoals het aanvragen van een extra zenderpakket of het opzeggen van VolopBellen zou dit al optreden.

Daarom is de self-service pagina voor deze abonnementen geblokkeerd en wordt je verwezen naar onze Klantenservice die wel de gewenste wijziging handmatig in kunnen voeren.

Wanneer dit verholpen zal zijn kan ik helaas niet voorspellen.

Bekijk in context

25 Reacties 25
HvO1970

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg deze foutmelding ook; (heeft wel gewerkt)
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Bij mij werkt de Link gewoon. ik krijg een bestelling die is toegevoegd.

Ik krijg dit te zien


KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Bij mij geeft hij ook een error aan.
Maar via mijn Ziggo kun je nog wel gewoon je abonnement wijzigen.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Bij een aantal oudere, niet meer bestaande, abonnementen is deze functie uitgezet.
Voor zover ik begrijp om verkeerde mixen van diensten te voorkomen.

juanj HvO1970 Hebben jullie een niet meer bestaand abonnement?
juanj
Topicstarter
Level 9
  • 455Posts
  • 4Oplossingen
  • 98Likes
Start XXL, slecht als ik daarom niets meer zelf mag aanpassen in mijn abonnement.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Als je een overstap overweegt naar een abo met Mediabox Next kan je dat ook hier regelen:
https://www.ziggo.nl/pakketten
juanj
Topicstarter
Level 9
  • 455Posts
  • 4Oplossingen
  • 98Likes
Ik wil nu niets aanpassen, maar wel de mogelijkheid om dit in de toekomst zelf te kunnen doen. Tevens komt deze error ook bij mijn schoonouders met een Start (wat nog wel bestaat) abonnement

ik hoop eigenlijk dat Ziggo zelf nog even reageert op dit probleem
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Een moderator pakt dit topic vanzelf op en zal je dan helpen, kan je wel je postcode en huisnummer in je profiel zetten, niet zichtbaar voor leden, alleen voor jezelf.

Profielinstellingen vind je bij je foto rechts boven op de site.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi allemaal,

Ik heb meteen maar even ingelogd op mijn eigen Mijn Ziggo omgeving om de link vanuit daar te testen, werkt bij mij ook niet.
Maar als ik met een ander account inlog werkt het wel...

Uit de verschillende meldingen hier kom ik alleen niet achter de gemeenschappelijke factor, waarom het bij de een wel en bij de ander niet werkt kan ik niet verklaren.
Ik heb dit doorgezet naar ons website team, zij zullen dit verder onderzoeken en oplossen. Als er nieuws is laat ik het weten.
juanj
Topicstarter
Level 9
  • 455Posts
  • 4Oplossingen
  • 98Likes
Hi Ziggo, weten jullie al iets meer.. het werkt nog steeds niet.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
juanj wrote:
Hi Ziggo, weten jullie al iets meer.. het werkt nog steeds niet.

Nee, ik heb helaas nog geen update ontvangen.
juanj
Topicstarter
Level 9
  • 455Posts
  • 4Oplossingen
  • 98Likes
Hi Ziggo, het werkt weer, jammer dat ze dit niet aan je door hebben gegeven Mark.

Toch bedankt!
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Er zijn inmiddels inderdaad wat ontwikkelingen, gisteren in mijn mailbox ontvangen maar ja... dat is mijn vrije dag.

Ze hebben twee fixes geprobeerd en die hebben de situatie wel verbeterd, maar of het volledig opgelost is zal nog moeten blijken. Tot en met gisteren zie ik nog meldingen van deze foutmelding binnenkomen en er wordt dus nog aan gewerkt.
charleyr

Level 10
  • 444Posts
  • 28Oplossingen
  • 211Likes

goedendag,

Ik heb dezelfde problemen en heb al een keer dit gemeld bij de helpdesk (telefonisch)
Helaas werkt het nog steeds niet, andere browser of via een andere laptop / vaste pc dezelfde foutmelding

 

 

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi @charleyr, ook ik ervaar dit met mijn persoonlijke Mijn Ziggo account nog steeds en het ticket loopt nog. Ik meld jouw voorbeeld erbij aan.

Verwijderd account
Niet van toepassing

@Mark Ziggo  Je mag mij bij het lijstje bij voegen. Heb dezelfde melding service niet beschikbaar.

Bobo1963

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Mark Ziggo Ook ik pas in dit rijtje, werkt al maanden niet. Had van de helpdesk destijds begrepen, dat het iets te maken kan hebben met lopende kortingsacties?

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Bobo1963 wrote:

@Mark Ziggo Ook ik pas in dit rijtje, werkt al maanden niet. Had van de helpdesk destijds begrepen, dat het iets te maken kan hebben met lopende kortingsacties?

Dat is mij niet helemaal duidelijk, het speelt blijkbaar bij bepaalde abonnementsconfiguraties en dat kan vast ook bij enkele kortingsacties voorkomen. 

Uitgelicht topic