mapdegroot

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mijn ziggo en e-mail wachtwoord vergeten

ik probeer op mijn ziggo en ziggomail in te loggen maar dat lukt niet omdat ik de inloggegevens n iet meer heb. Nu ben ik al weken bezig om een nieuw wachtwoord te maken en er word gezegd dat er een link wordt verstuurd naar het emailadres waar ik dus niet in kan omdat ik het waqchtwoord niet weet. Schriftelijk aanvragen geeft ook geen oplossing ondanks de 5 dagen belofte.

wat heeft u van mij nodig om een nieuw wachtwoord te maken.

m vr gr 

marcel de groot

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes

@mapdegroot 

Er blijkt een probleem te spelen met de self-care pagina, waardoor het versturen van de brieven al een tijd niet meer functioneert. We hopen dit op korte termijn te verhelpen, maar daar heb jij momenteel niets aan.

Ik heb je zojuist telefonisch benaderd en we zijn er gelukkig samen uitgekomen.

Mocht je toch nog vragen of hulp nodig hebben, dan zitten we hier voor je klaar.

 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Goedemiddag @mapdegroot  welkom op de community van Ziggo.

 

Wilt u uit veiligheid de e-mail uit het bericht halen door op de 3 oranje puntjes rechts onder te klikken en dan bewerken aanklikken en e-mail adres even weghalen.

 

Staat de link misschien in de ongewenste map of spamfilter.

Zo niet kan een moderator altijd even kijken wat er gaande is met uw account.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@mapdegroot Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic en het kunnen oplossen voor je.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Dave- schreef: “Staat de link misschien in de ongewenste map of spamfilter.”

Als je niet in de mail kan, kun je ook niet in de spam map.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Be rt wrote:

@Dave- schreef: “Staat de link misschien in de ongewenste map of spamfilter.”

Als je niet in de mail kan, kun je ook niet in de spam map.

Je kan toch externe mail gebruiken op je pc, zoals Thunderbird of iets anders, maar ja is een 50/50 hij kan natuurlijk afhankelijk zijn van Ziggo Mail 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ja, @Dave- dat kan prima, maar dat gaat niet als je je inloggegevens kwijt bent.

Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes

Goedemiddag @mapdegroot 

Om het wachtwoord van je (ziggo) e-mailadres te wijzigen heb je eerst toegang nodig tot je Mijn Ziggo account.

 

Je kunt je Mijn Ziggo wachtwoord via onze website vernieuwen. En in eerste instantie geeft hij dan inderdaad aan dat je een e-mail ontvangt op het opgegeven e-mailadres. Als dat het e-mailadres is waarvan je het wachtwoord niet meer weet, dan heb je nog maar 1 mogelijkheid en dat is je wachtwoord per post opvragen. Gelukkig is deze optie ook aanwezig. Ik hoop dat je er zo alsnog uitkomt, en anders helpen we je graag verder.

 

https://account.ziggo.nl/account/logingegevens-opvragen/gebruikersnaam-vergeten

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@mapdegroot schreef: “Schriftelijk aanvragen geeft ook geen oplossing ondanks de 5 dagen belofte.”

Heb je het schriftelijk al een keer aangevraagd op de wijze waarop Serkan Ziggo dit omschrijft?

Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes

@Be rt 

Heel scherp van je, dankjewel!

@mapdegroot 

Ik zie inderdaad niets aangevraagd. Kun je bevestigen dat je het schriftelijk hebt opgevraagd? Zo ja, dan moet ik zelf ook gaan testen of dit inderdaad niet werkt zoals het hoort...

mapdegroot
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb tot 2x toe schriftelijk verzoek ingediend.

Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes

@mapdegroot 

Er blijkt een probleem te spelen met de self-care pagina, waardoor het versturen van de brieven al een tijd niet meer functioneert. We hopen dit op korte termijn te verhelpen, maar daar heb jij momenteel niets aan.

Ik heb je zojuist telefonisch benaderd en we zijn er gelukkig samen uitgekomen.

Mocht je toch nog vragen of hulp nodig hebben, dan zitten we hier voor je klaar.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

TOP, veel mailplezier gewenst @mapdegroot 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Topper en goed geregeld ?

Uitgelicht topic