JohanBruijnen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn Ziggo account registreren

Ik heb sinds gister een abbo van Ziggo. maar in mijn ziggo kan ik niks doen, zoals een email adres aanmaken of mijn producten bekijken of wijzigen. hoe lang duurt dat eigenlijk wanneer je wel gebruik kan maken van die mogelijkheden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo @JohanBruijnen, welkom op de Community! Meestal werkt een Mijn Ziggo account binnen 24 uur. Het kan soms echt tot 72 uur duren voordat het account volledig functioneel is. Daarom is het antwoord op je vraag 72 uur. Eigenlijk moet je nog even wachten dus 😉 Ondertussen kijk ik graag of alles aan onze kant goed opgelijnd is zodat het account straks ook echt gaat werken. Zie het privébericht wat ik naar je gestuurd heb.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Het kan tot 24 uur duren tot alles in de achterliggende systemen is geactiveerd, voor zover ik weet.
Laat in ieder geval weten of het al dan niet werkt, dan kunnen Ziggo moderators, zo nodig, actie ondernemen.
JohanBruijnen
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Be rt wrote:
Het kan tot 24 uur duren tot alles in de achterliggende systemen is geactiveerd, voor zover ik weet.
Laat in ieder geval weten of het al dan niet werkt, dan kunnen Ziggo moderators, zo nodig, actie ondernemen.


Het is nu al meer dan 24 uur geleden Be rt.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Dan zou ik als snelste stap, bellen met Ziggo.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo @JohanBruijnen, welkom op de Community! Meestal werkt een Mijn Ziggo account binnen 24 uur. Het kan soms echt tot 72 uur duren voordat het account volledig functioneel is. Daarom is het antwoord op je vraag 72 uur. Eigenlijk moet je nog even wachten dus 😉 Ondertussen kijk ik graag of alles aan onze kant goed opgelijnd is zodat het account straks ook echt gaat werken. Zie het privébericht wat ik naar je gestuurd heb.

Uitgelicht topic