Beantwoord

'Mijn verrassing' 12 maanden korting blijkt een fout

• 4 december 2019
  • 8 Reacties
  • 202x Bekeken

• Gedreven Liefhebber
  • 26 reacties

Topic was al gesloten, dus ik start een nieuwe.

Tijd geleden mail ontvangen dat ik 12 maanden gratis verhoging van mijn internet kreeg.

Eerste werkte volgens mij de link wel, maar heb toen ff gewacht.

Later opnieuw geprobeerd, maar kwam niet meer daar terecht.

Via Messenger en nu via de mail geprobeerd, maar geloven het eerst niet.

Tig keer heen weer gemaild/gechat, maar uiteindelijk zeggen ze dat ik de mail niet had moeten krijgen en dikke pech je krijgt lekker geen 12 maanden gratis verhoging internet.

Ja moeten ze geen mails versturen als je toch geen recht op hebt.

Verder heb ik nooit een mail gekregen dat het een foutje was.

Zullen wel meer klanten hebben gehad volgens mij.

Ben benieuwd hoeveel en wat dan Ziggo hierover te zeggen had.

icon

Best beantwoord door Serkan Ziggo 9 december 2019, 15:57

@jdeij 

De actie is inmiddels verlopen (1 december), maar ik kon hem nog voor je laten activeren omdat je eind november hier al contact over had opgenomen. Ik heb je ook al een e-mail gestuurd, maar hierbij ook de bevestiging via de Community.

Je snelheid is vanaf vandaag voor 12 maanden verhoogd 🙂!

Bekijk origineel

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +17

Iemand blij maken met een dooie mus, is nimmer de bedoeling van Ziggo lijkt me. Daarom alvast ter informatie voor u dit topic.

Als u zorgt dat uw NAW gegevens in uw communityprofiel staan (alleen leesbaar voor mods), dan leg ik uw vraag voor aan het moderatieteam.

Iemand blij maken met een dooie mus, is nimmer de bedoeling van Ziggo lijkt me. Daarom alvast ter informatie voor u dit topic.

Als u zorgt dat uw NAW gegevens in uw communityprofiel staan (alleen leesbaar voor mods), dan leg ik uw vraag voor aan het moderatieteam.

Nou daar lijkt het wel op uit de reacties die ik kreeg van de betreffende medewerkers dat ze me blij hebben gemaakt met een "dooie mus”.

Ik heb gegevens in mijn profiel staan.

Wil graag wel weten hoeveel mensen ten onrechte deze mail hebben gekregen etc.

Reputatie 7
Badge +17

Uw laatste vraag kan ik met de beste wil van de wereld niet beantwoorden. Geen flauw idee.

Maar u krijgt in elk geval een reactie van een moderator een van de komende dagen. Soms zelfs sneller.

Reputatie 7

@jdeij

Ik zie dat je op 2, 3 en 4 december ook al contact met ons hebt gehad en er is je gevraagd of je de link/mail kunt opsturen met de persoonlijke code. Er hebben namelijk ook acties online gestaan, die niet afkomstig zijn van Ziggo of zijn doorgestuurd door anderen.

Wil je de code en de e-mail die je van ons persoonlijk hebt ontvangen ook met ons delen? Je mag dit sturen naar community@vodafoneziggo.com. Graag t.a.v. Serkan. Kun je ook gelijk de link van dit topic met me delen? Dan help ik je graag verder!

Hoi Serkan ik heb de mail doorgestuurd die ik toen heb gekregen.

Reputatie 7

@jdeij 
Bedankt voor het doorsturen. Ik heb inmiddels ook per e-mail gereageerd en ik kom er a.s. maandag op terug!

Reputatie 7

@jdeij 

De actie is inmiddels verlopen (1 december), maar ik kon hem nog voor je laten activeren omdat je eind november hier al contact over had opgenomen. Ik heb je ook al een e-mail gestuurd, maar hierbij ook de bevestiging via de Community.

Je snelheid is vanaf vandaag voor 12 maanden verhoogd :-)!

:thumbsup: bedankt @Serkan Ziggo 

Reageer