1
Vraag
2
Reageer en help mee
2712frank

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn factuur is € 100!!

Waarom is mijn factuur zo hoog? Zonder aankondiging ook nog eens...

10 Reacties 10
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

@2712frank ,

Bekijk die factuur eerst eens goed in Mijn Ziggo,  heeft er iemand misschien een 0900 nummer gebeld? Buurman had ook een hogere factuur dan normaal, bleken de telefoontjes van zoonlief te zijn.

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
2712frank wrote:

Waarom is mijn factuur zo hoog? Zonder aankondiging ook nog eens...

Bekijk de specificatie. Welke posten zijn hoger dan de vorige keer?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @2712frank, welkom hier! Ik zie dat je inmiddels contact hierover hebt gehad met een collega, is alles duidelijk geworden? 🙂

2712frank
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Alex Ziggo wrote:

Hi @2712frank, welkom hier! Ik zie dat je inmiddels contact hierover hebt gehad met een collega, is alles duidelijk geworden? 🙂

Nee, niet duidelijk. Gister gebeld met een mdw en die geeft aan dat het allemaal terecht is. Achteraf betalen en vooruit betalen omdat mijn Fox net is gestart. 

Ik gaf aan dat het onduidelijk is nog steeds maar daar had hij geen boodschap aan gooide de hoorn erop. Toen ben ik op onderzoek uit gegaan en kwam tot de conclusie dat ik gewoon erg veel betaal. Zeker als je bedenkt dat de Next box nog steeds met vertraging alles doorgeeft zodat gesproken stemmen een halve seconde later binnenkomen. Zwaar irritant waar ik ook al 3 x over geklaagd heb. We zijn aan het verbeteren, krijg ik dan te horen. Breng dat ding dan niet op markt als hij nog niet perfect is, denk ik dan. Prutswerk!!! 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Als je een (aanvullend) abonnement start, in dit geval Fox Sports, dan betaal je inderdaad eenmalig voor een periode langer dan een maand. Dit voor de afgelopen maand wanneer het is gestart en (zoals ook je alles-in-1 abonnement) één maand vooruit.

Qua overzicht kun je het beste je factuur openen als PDF in Mijn Ziggo, maar ik begrijp dat dat inmiddels is gelukt. 

Ik snap uiteraard dat het niet lekker zit als je niet optimaal van je nieuwe Mediabox Next kan genieten. Er zijn op dit gebied al flinke verbeteringen doorgevoerd, maar kan nog steeds voorkomen. Ik raad je aan om daarvoor ook hier eens rond te kijken.

2712frank
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik vind het gewoon dom als er zomaar 100 euro wordt geïncasseerd zonder vooraf aankondigen. Dat doe je niet. Zo stuur je klanten weg toch?

Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes

Je hebt de factuur gehad, dat is de aankondiging

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
2712frank wrote:

Ik vind het gewoon dom als er zomaar 100 euro wordt geïncasseerd zonder vooraf aankondigen. Dat doe je niet. Zo stuur je klanten weg toch?

In dit geval kun je de bestelbevestiging (en factuurnotificatie) als aankondiging zien. Wat je bestelt, ga je uiteraard betalen 🙂

2712frank
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik weet genoeg, bedankt allemaal! Fox opgezegd en de rest bekijken we ook even op ons gemak. Er zullen vast wel leuke deals ergens zijn deze periode?? Black Friday?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ah, dan zul je daar na de opzegdatum niet meer voor betalen :-). Scheelt toch weer een stuk! 

Wat betreft deals; Vodafone heeft een mooie Black Friday deal. En zoals je weet; als je Vodafone met Ziggo combineert, krijg je altijd extra voordeel (korting, dubbele data, extra zenders en gratis beveiliging). Als je wilt, kan ik je hier samen met je naar kijken en je eventueel zelfs een voucher sturen voor het aanvragen, als je interesse hebt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic