Hoi
Ger1958 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.
Jeetje, wat vervelend allemaal en begrijp dat als je al jaren klant bent dat je het niet eens bent met de activatiekosten. Ik weet niet of je hebt gebeld of via internet je aanpassing hebben gemaakt, maar dan hoort er wel een melding te staan van deze activatiekosten. Volgens mij staat het er wel netjes bij omdat Ziggo dit ziet als een omwisseling van je contract en ook het omwisselen van je box, mocht je een andere hebben, en daar zitten nu eenmaal kosten aan verbonden. Net zoals de Connectbox die is toegezonden.
Het blijft altijd erg lastig om te lezen dat nieuwe klanten kortingen krijgen en vaste klanten dan moeten gaan betalen. Gelukkig, ook al klinkt het niet zo, is dat bij elk bedrijf wel zo het geval en is Ziggo echt geen uitzondering. Maar nogmaals, ik begrijp zeker wel dat je als 15 jaar trouwe klant dit niet echt wenst te zien op je eerste factuur.
Misschien kan
Lycke Ziggo eens voor je kijken of die nog iets kan doen. Ik zeg niet dat ze iets voor je kan betekenen maar ze kan natuurlijk altijd even kijken. Na het weekend zal ze wel weer online zijn. Heb nog even geduld en wie weet komt het dan wel goed met die kosten. Je bent tenslotte ook al flink omhoog gegaan met je abonnement (maar dat is mijn privé gedachten hier over)
🙂Fijne zondag nog gewenst.