Alex_dal

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Twee abonnementen onder één klantnummer plaatsen?

Hoi, ik heb een abonnement op twee verschillende locaties. 

Vaak mis ik een factuur te betalen, want ik log in, en zie ik alleen een van die locaties. 

Heeft iemand tips hoe ik dat kan regelen ? 

Bedankt, 

Alex 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Alex_dal - allereerst welkom op de Ziggo Community!

Het zou zeker handig zijn om dit allemaal onder één dak te kunnen plaatsen, maar helaas is daar op dit moment geen mogelijkheid voor. (Groot)zakelijk zijn daar iets meer mogelijkheden voor, maar als je twee losse abonnementen hebt, betekent dat inderdaad dat je twee klantnummers hebt en ook twee accounts.

 

Voor een account moet een e-mailadres uniek zijn, dus voor je tweede abonnement moet je helaas een ander e-mailadres gebruiken om te registreren en in te loggen.

 

Edit: Het e-mailadres dat bij ons bekend is voor factuurnotificaties en andere communicatie mag wél gelijk zijn. Dat lijkt bij jou al het geval, gezien je screenshot.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Automatisch betalen?

Je krijgt toch ook een mailtje?

Alex_dal
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
  • Nee twee mailtjes, dus twee facturen 
  • want twee verschillende klantnummers
  • dus twee verschillende mailtjes met uitnodiging om in te loggen, om factuur te lezen (zie screen shot) 
  • ik heb het zelfde email address als user ID voor beiden klantnummers
  • Problem: ik kan alleen inloggen bij een van klantnummers (want in log gegevens zijn gekoppeled aan het zelfde email address) 

 

Ik heb geprobeerd om twee accounts samen te voegen.

Maar kan alleen een Ziggo contract per account…. 

 

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Alex_dal - allereerst welkom op de Ziggo Community!

Het zou zeker handig zijn om dit allemaal onder één dak te kunnen plaatsen, maar helaas is daar op dit moment geen mogelijkheid voor. (Groot)zakelijk zijn daar iets meer mogelijkheden voor, maar als je twee losse abonnementen hebt, betekent dat inderdaad dat je twee klantnummers hebt en ook twee accounts.

 

Voor een account moet een e-mailadres uniek zijn, dus voor je tweede abonnement moet je helaas een ander e-mailadres gebruiken om te registreren en in te loggen.

 

Edit: Het e-mailadres dat bij ons bekend is voor factuurnotificaties en andere communicatie mag wél gelijk zijn. Dat lijkt bij jou al het geval, gezien je screenshot.

Alex_dal
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

“dus voor je tweede abonnement moet je helaas een ander e-mailadres gebruiken om te registreren en in te loggen”

 

Maar ik ben al geregistreerd met een email op twee klanten nummers, als gebruikersnaam. 

 

Hoe kan ik op een van die klantnummers een andere gebruikersnaam kiezen ? 

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Dat is alleen mogelijk voor Ziggo en Vodafone (zelfde e-mail als gebruikersnaam), niet voor twee keer Ziggo. Je hebt voor één van de twee vermoedelijk een andere gebruikersnaam (of nog geen account). Met behulp van je klantnummers, kun je hier je gebruikersnamen opvragen: https://account.ziggo.nl/account/logingegevens-opvragen/gebruikersnaam-vergeten

 

Kom je er niet uit, je mag me hier ook altijd even een privébericht sturen (door op mijn profiel te klikken) - ik heb je daarvoor zojuist gevolgd.

Uitgelicht topic