MMoret

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox Next - tweede kastje

Hoi, korte vraag: ik zie dat de Next beschikbaar is. Ik heb nu beneden een Mediabox XL en boven werk ik met een CI+ module. Boven kan ik niet terugkijken en heb ik geen on-demand. Ik wil graag op beide locaties terugkijken en on- demand. Beide TV's zijn Sony android tv's. Wat zou nu de beste oplossing zijn?
7 Reacties 7
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Als de Media Box Next wordt uitgerold kan je altijd overstappen naar de Next en een extra box erbij bestellen, dan kan je zowel op de slaapkamer als in de woonkamer bekijken en terug kijken.

Je kan ook een externe harde schijf op je boven TV zetten en de programma's die je wilt terug kijken opnemen. Wel dubbel maar is een optie.

Maar even geduld op de Next tot je deze kan bestellen via Ziggo, geeft het beste resultaat en op korte termijn even nog je huidige situatie aanhouden. met de optie die ik gaf.

Of de Ziggo Go app op tablet of telefoon downloaden - maar window10 kan ook, kan je ook je programma's terug kijken doormiddel van in te loggen in de app.
MMoret
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoi,
Dank je wel voor je uitgebreide reactie.
Twee Next mediaboxen zou inderdaad ideaal zijn.

Ik ben bekend met de app en website om terug te kijken, maar wil soms gewoon lekker op het grote scherm terugkijken. En casten mag meestal niet...

Ik zie in mijn Ziggo dat ik over kan stappen naar een Next Mediabox.
Ik ga Ziggo even bellen of dat er ook twee kunnen zijn.

Groet,
Martijn
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Graag gedaan voor de reactie en succes met bellen, laat ons even weten hoe het is gegaan.

Mocht je er niet uitkomen, dan kunnen we je hier wellicht nog verder helpen.:blush:
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Bericht van Ziggo medewerkster in een ander topic.

https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/de-nieuwe-mediabox-discussieer-er-hier-op-los-31402?sort=dateline.desc#comments

58 minuten geleden 12 juni 2019
Hey all.

Het is momenteel inderdaad nog niet mogelijk meerdere Next boxen te bestellen op 1 abonnement.
Wel is het mogelijk, wanneer je nu een Ziggo Mediabox XL + extra Mediabox XL hebt, over te stappen naar de Mediabox Next, maar dan vervalt daarmee wel je extra mediabox. In een later stadium zal het wel mogelijk zijn om een 2e te bestellen. Op welke termijn dit zal zijn, weet ik echter niet. De verwachting is wel dat dit op zeer korte termijn zal zijn.

Voor nu is de keuze dus even; ofwel de beide Mediabox XL apparaten in gebruik houden, ofwel overgaan naar de Next en in een later stadium een extra Next bestellen. Dat je überhaupt niet over zou kunnen, is dus niet het geval.

Mocht iemand hier een aanpassing willen doen wat online niet lukt; geef me even een seintje. Dan help ik hier verder bij :-).
mathijse

Level 10
  • 388Posts
  • 22Oplossingen
  • 161Likes
Zojuist 2x next betsteld. Wordt deze week geleverd en ben erg benieuwd
MMoret
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Super! Ga bestellen!
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Net ook mijn 2e besteld

Uitgelicht topic