1
Vraag
2
Reacties
Joop 304

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox next na hoger pakket afsluiten afgesloten

We hebben de media box next gekregen met daarop het internet complete pakket.
De box is echt geweldig prima apparaat.
Nu wilden we ook de tv max erbij, en onbeperkt bellen laten vervallen.
Ziggo gebeld en het zou in orde komen.
Twee dagen later word er een pakket bezorgd met de media box xl dat vreselijke apparaat waar we eindelijk van af waren.
We hebben de box meteen weer teruggestuurd
Na een hele week gebeld te hebben met allerlei toezeggingen van vriendelijke mensen
maar onvoldoende opgeleid en van het kastje naar de muur gestuurd is het resultaat
We hebben nu geen tv meer de media box next is afgesloten en het is niet mogelijk om die
op korte termijn te activeren!!!!
Wij begrijpen heus wel dat er fouten gemaakt kunnen worden maar van die onprofessionele
helpdesk begrijpen wij niets
Alles kan op afstand geactiveerd worden modem smartcard ed waarom de next niet opnieuw inwerking stellen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes
Joop 304
Welkom op de Ziggo Community.

Dat kun je wel een vervelende start met de Mediabox Next noemen. Ik heb even gekeken wat er allemaal is gebeurt en het is ook allemaal niet gegaan zoals het hoort te gaan.

Hieronder een omschrijving van wat ik allemaal zie plaatsvinden:
Je hebt je destijds opgegeven op de interesselijst van de Mediabox Next en hebt begin mei contact opgenomen met de helpdesk om de Mediabox Next ook te bestellen. Je was op dat moment nog steeds niet benaderd voor het aanbod. 7 mei is het doorgegeven aan onze klachtenafdeling en heb je de Mediabox Next ontvangen. Je hebt zelfs aangegeven dat we het klachten ticket mochten sluiten omdat de Mediabox Next een verademing was. Tot zo ver was alles goed.

Maar, wat gebeurt er op 21 mei? Je plaatst online een bestelling voor een Connect Complete/Play Max abonnement. Dat geef je ook aan in je bericht "Nu wilden we ook de tv max erbij, en onbeperkt bellen laten vervallen." Daar gaat het mis.

De Mediabox Next is (nog) niet af te nemen in de combinatie die je hebt besteld. Je kunt kiezen uit 2 pakketten, namelijk Internet Complete/Play Complete of Internet Max/Play Max. De benaming van het Next pakket is trouwens ook "Internet Complete & Play Complete Next" en omdat we nog steeds in een "test" fase zitten, is de Mediabox Next nog niet via de website te bestellen. Daardoor heb je hem mogelijk ook niet gezien. Door deze bestelling heb je weer (onbewust) een Mediabox XL aangevraagd.

Mijn collega's moeten de order en de situatie nu handmatig herstellen en er is ook aangegeven dat dit 48 tot 72 uur de tijd kan nemen. De helpdesk heeft nu het 'Internet Complete & TV Complete Next, met Movies en Series XL (als los zenderpakket) en zonder Volop Bellen voor je aangevraagd.

Ik zie dat mijn collega's er op dit moment mee bezig zijn, dus ik verwacht binnen enkele minuten/uren beeld! Sluit je de Mediabox Next weer aan? :blush:

Bekijk in context

6 Reacties 6
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ha. Wat een ellende. Ik zal dit aan het Ziggo Community Moderatoren team doorgeven.
Zij kunnen je verder helpen. Er komt iemand langs.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
De teleurstelling is begrijpelijk. Heb je net een technisch hoogstandje in huis, dan overkomt je dit.
Heb je in je profiel je postcode en huisnummer vermeld? Zo nee, doe dit alsnog.
Een moderator kan dan in de systemen kijken wat er in jouw situatie is fout gegaan en proberen een oplossing te vinden.
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes
Joop 304
Welkom op de Ziggo Community.

Dat kun je wel een vervelende start met de Mediabox Next noemen. Ik heb even gekeken wat er allemaal is gebeurt en het is ook allemaal niet gegaan zoals het hoort te gaan.

Hieronder een omschrijving van wat ik allemaal zie plaatsvinden:
Je hebt je destijds opgegeven op de interesselijst van de Mediabox Next en hebt begin mei contact opgenomen met de helpdesk om de Mediabox Next ook te bestellen. Je was op dat moment nog steeds niet benaderd voor het aanbod. 7 mei is het doorgegeven aan onze klachtenafdeling en heb je de Mediabox Next ontvangen. Je hebt zelfs aangegeven dat we het klachten ticket mochten sluiten omdat de Mediabox Next een verademing was. Tot zo ver was alles goed.

Maar, wat gebeurt er op 21 mei? Je plaatst online een bestelling voor een Connect Complete/Play Max abonnement. Dat geef je ook aan in je bericht "Nu wilden we ook de tv max erbij, en onbeperkt bellen laten vervallen." Daar gaat het mis.

De Mediabox Next is (nog) niet af te nemen in de combinatie die je hebt besteld. Je kunt kiezen uit 2 pakketten, namelijk Internet Complete/Play Complete of Internet Max/Play Max. De benaming van het Next pakket is trouwens ook "Internet Complete & Play Complete Next" en omdat we nog steeds in een "test" fase zitten, is de Mediabox Next nog niet via de website te bestellen. Daardoor heb je hem mogelijk ook niet gezien. Door deze bestelling heb je weer (onbewust) een Mediabox XL aangevraagd.

Mijn collega's moeten de order en de situatie nu handmatig herstellen en er is ook aangegeven dat dit 48 tot 72 uur de tijd kan nemen. De helpdesk heeft nu het 'Internet Complete & TV Complete Next, met Movies en Series XL (als los zenderpakket) en zonder Volop Bellen voor je aangevraagd.

Ik zie dat mijn collega's er op dit moment mee bezig zijn, dus ik verwacht binnen enkele minuten/uren beeld! Sluit je de Mediabox Next weer aan? :blush:
Joop 304
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het is dus toch mogelijk om de ingebruikstelling wat vlugger te laten verlopen als de juiste personen er zich er mee bemoeien hij doet het inmiddels weer waarvoor mijn dank
Groet Joop
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
We hebben je met plezier geholpen Joop.
Kun je zo meteen genieten van de formule 1 race (of iets anders).:wink:
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes
In alle eerlijkheid heb ik niets gedaan, maar hadden mijn collega's van 2 dagen terug de juiste paden gevonden om je abonnement weer recht te laten trekken.

Ik reageerde puur toevallig op hetzelfde moment terwijl "de juiste personen" jouw abonnement weer herstelden. 🙂

Veel kijkplezier en een fijne zondag gewenst!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic