diekmann2

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mailaccount na overlijden blijft actief ondanks hehaalde verzoeken.

Hallo,

Mijn vader is mei j.l overleden en alle zaken rondom zijn Ziggo account zijn inmiddels opgeheven en/of afgewerkt.

Alles, op een ding na.

Zijn mailaccount blijft nog steeds actief, terwijl er nu al meer dan zeven maanden verstreken is.

Wat ik erg vervelend vind is dat ik nu al vier keer gebeld heb met de klantenservice om ook zijn mailaccount te deactiveren, er vier keer beloofd wordt dit te doen en er vervolgens vier keer helemaal niets gebeurd….

Onmacht of onkunde?  Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn?

In ieder geval wel vrij respectloos wat mij betreft! Ik wil graag ook de digitale zaken afsluiten en zo’n mailadres waar alleen nog maar spam binnenkomt heeft verder geen meerwaarde.

Zijn er meer mensen  die dit meegemaakt hebben en zijn er nog tips hoe ik eindelijk ook zijn mailaccount kan deactiveren?

Via de nabestaandenservice en klantenservice  lukt het in ieder geval niet….

 

1 Reactie 1
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hoi @diekmann2 - goed dat je contact zoekt via de Ziggo Community hierover.

Ik kan me ontzettend goed voorstellen dat dit niet lekker zit, dit duurt absoluut veel te lang. Een e-mailadres wordt normaal gesproken opgeheven als het bijbehorende internetabonnement is opgezegd. In sommige gevallen gebeurt dit onverhoopt niet, maar moet er uiteraard snel en concrete actie ondernomen worden. Sorry dat dit zo lang heeft moeten duren.

 

Ik heb je een privébericht gestuurd hierover, zodat we dit kunnen afhandelen.

Uitgelicht topic