Ml montage

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

korting onderscheid

Net gebeld met Ziggo 

Omdat mijn buren die hetzelfde abbonament hebben als ik en 6 mnd korting kregen op die van hun.

Ik dus ook gebeld en ik krijg te horen dat ik maar 3 mnd korting krijg.

Ik vraag hoe dat kan, en ik krijg daar geen antwoord op.

Vindt ik heel raar en zelfs een beetje discriminerend te noemen.

Het gaat mij niet om de korting,

Ik ben al meer dan 20 jaar lid bij Ziggo (casema)

Waar het mij om gaat is de onderscheid die gemaakt wordt,

En als je vraagt naar een meerdere die wat meer kan vertellen 

Dan verwijzen ze je naar de website

 

Ontevreden klant

 

 

4 Reacties 4
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Ml montage . Welkom hier! 

Het is natuurlijk nooit leuk wanneer je niet dezelfde aanbieding krijgt. Ik had graag willen kijken waarin dit verschil in dit geval zit. Ik zie echter bij je directe buren niet een korting aangeboden zoals jij deze omschrijft. Gaat het om je rechtstreekse buren?  En wanneer hebben ze dit aanbod gehad?  

Ml montage
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo

Nee het gaat hier om buren twee huizen verder 

Nr 178

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ik mag je uiteraard geen uitgebreide gegevens geven over andere klanten, maar kan wel met je delen dat deze klant geen lopende korting heeft. 

Ml montage
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hmm,

Dan vraag ik mij af wie dan hier niet de waarheid verteld.

Maar ik heb geen zin om deze nutteloze discussie voort te zetten.

 

Uitgelicht topic