Rens32

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

korting blijkt geen korting te zijn.

Ik ben al jaren klant bij Ziggo. Dus dan stap je toch over van T-Mobile naar Vodafone want dan ben ik bij allebei goedkoper uit. Onlangs dat ik al 10 jaar klant was bij T-Mobile en ook zeer tevreden. En tja vandaag log ik in op mij Ziggo om mijn extra tv pakket te kiezen of wijzigen. Nu heb ik een movies en series XL abonnement a 11,95 per maand, deze wil ik graag houden want ik maak gebruik van de extra's. Maar ik heb ook een gratis movies en series abonnement. Dus ik denk prima dan zal de prijs van movies en series XL wel omlaag gaan want het gedeelte movies en series uit dit abonnement krijg ik gratis. En wat blijkt achteraf. Ik betaal de volle mep. Geen korting want het is niet mogelijk om alleen het gedeelte van het XL abonnement wat dus extra is ten opzichte van de prijs van het movies en series pakket te betalen. Ik zal wel weer iets willen wat nu op dit moment niet mogelijk is bij Ziggo. Alleen hopelijk kan hier naar gekeken worden en aangepast. Ik voel me eigen nu achteraf gewoon bedrogen. Bij de klantenservice kom ik nergens want ja het is gewoon niet mogelijk meneer word er dan gezegd. Graag hoor ik een reactie vanuit Ziggo waarom dit niet mogelijk is? En wanneer dit wel mogelijk word? Want ik kan me niet voorstellen dat dit een rare gedachten gang is van een gewone consument.

Met vriendelijke groet,

Rens
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes
De keuze is tussen het Movies en Series L pakket (zonder de zenders die je bij XL krijgt), Ziggo Sport pakket of 4 kinderzenders (welke al in het XL pakket zitten) dus als je net als wij thuis het XL pakket hebt is de enigste optie Ziggo Sport te nemen als je naar de zenders kijkt die in het XL pakket zitten en kijk je die niet dan XL opzeggen en gratis L nemen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes
De keuze is tussen het Movies en Series L pakket (zonder de zenders die je bij XL krijgt), Ziggo Sport pakket of 4 kinderzenders (welke al in het XL pakket zitten) dus als je net als wij thuis het XL pakket hebt is de enigste optie Ziggo Sport te nemen als je naar de zenders kijkt die in het XL pakket zitten en kijk je die niet dan XL opzeggen en gratis L nemen.
Rens32
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt, moet er toch nog even induiken allemaal. Komt vast goed.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Rens32 . Welkom hier.

Groot gelijk dat je Ziggo en Vodafone combineert. Dat zorgt inderdaad voor veel mooie extra's. 1 daarvan is, zoals Arnold1310 aangeeft, een keuze uit een gratis zenderpakket.
Als je echt volledig Movies en Series XL wilt houden, kan je kiezen voor gratis Ziggo Sport Totaal. Maar mocht het zo zijn dat je van Movies en Series XL enkel de films en series wilt kijken (en niet naar de zenders kijkt), dan kan je overwegen om het op te zeggen en voor het Movies en Series L abonnement te kiezen. Dan scheelt het je 11,95 per maand! .

Hoe dan ook kan je dus 1 van de pakketten gratis kiezen en krijg je hiernaast natuurlijk ook nog voordelen in de vorm van extra data en korting op je Vodafone abonnement :-).

Je geeft aan dat je je bedrogen voelt. Persoonlijk snap ik dat niet zo goed. Heb je eerder andere informatie gekregen?

Uitgelicht topic