1
Vraag
2
Reacties
Nick8919

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Klantnummer en postcode worden niet herkend bij aanmaken Mijn Ziggo..

Hallo ik heb bij jullie een nieuw pakket afgesloten en nu kreeg ik een mail dat ik nog een extra zender pakket kan kiezen omdat  ik ook vodafone heb. Hiervoor dien ik een ‘Mijn Ziggo Account’ aan te maken. Deze geeft mij de melding dat klantnummer / adresgegevens niet overeenkomen.

Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen hiermee! Heb mijn adresgegeven ook hier op mijn profiel gezet!

ik hoor graag van jullie en alvast bedankt voor de moeite!

Met vriendelijke groet,

Nick

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

Zet uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo mods en aan de hand daarvan kunnen ze direct uw gegevens en instellingen achterhalen.


Soms kan het even ( enkele dagen ) duren, voordat uw gegevens door alle Ziggo systemen zijn overgenomen en daardoor andere opties beschikbaar komen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

Zet uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo mods en aan de hand daarvan kunnen ze direct uw gegevens en instellingen achterhalen.


Soms kan het even ( enkele dagen ) duren, voordat uw gegevens door alle Ziggo systemen zijn overgenomen en daardoor andere opties beschikbaar komen.

Nick8919
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het werkt nu weer wel!

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hi @Nick8919

Welkom op onze Community! Goed dat het probleem intussen is opgelost en thanks voor de terugkoppeling! Mocht je in de toekomst hulp nodig hebben dan zien we je graag terug 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic