Jesse26032019

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klachtenformulier

Ik heb net een heel vervelend gesprek gehad met de klantenservice en nadat de verbinding was verbroken en ik weer belde werd geadviseerd om een klachtenformulier in te vullen. Het formulier kan ik nergens vinden, maar ik wil wel graag dat mijn probleem opgelost gaat worden. Hoe kom ik aan het formulier?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Jesse26032019
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Wat goed dat je hier even komt vragen waar het klachtenformulier staat.
Steefb heeft de URL al toegezonden, super!

Zijn het dingen die wij misschien hier op de Community ook kunnen verhelpen? Dat hoeft natuurlijk niet hier in het openbaar maar kan ook besproken worden met een moderator. Deze mensen werken voor Ziggo en kunnen best veel bereiken binnen de organisatie en misschien ook je klacht aanhoren. Ik zal de naam Lycke Ziggo noemen, dan krijgt ze ook een berichtje en kan ze even met je mee lezen. Wie weet kunnen jullie samen ook iets bespreken in een privé bericht?

Succes in ieder geval en hoop dat je klacht opgelost kan worden en dat het geen klacht meer hoeft te zijn maar een uitdaging voor Ziggo om op te lossen :wink:

Bekijk in context

13 Reacties 13
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Kijk hier eens

https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/klacht/
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Jesse26032019
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Wat goed dat je hier even komt vragen waar het klachtenformulier staat.
Steefb heeft de URL al toegezonden, super!

Zijn het dingen die wij misschien hier op de Community ook kunnen verhelpen? Dat hoeft natuurlijk niet hier in het openbaar maar kan ook besproken worden met een moderator. Deze mensen werken voor Ziggo en kunnen best veel bereiken binnen de organisatie en misschien ook je klacht aanhoren. Ik zal de naam Lycke Ziggo noemen, dan krijgt ze ook een berichtje en kan ze even met je mee lezen. Wie weet kunnen jullie samen ook iets bespreken in een privé bericht?

Succes in ieder geval en hoop dat je klacht opgelost kan worden en dat het geen klacht meer hoeft te zijn maar een uitdaging voor Ziggo om op te lossen :wink:
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Jesse26032019 welkom op de Community. Sorry dat je deze ervaring hebt met onze service. Zonder van de hoed en de rand te weten herken ik meteen dat we een grote fout hebben gemaakt. Een vervelend gesprek kan door 1 van de partijen aan de lijn veroorzaakt worden, of door beide. Mensen hebben soms hun dag niet. Excuses wanneer wij dat zijn geweest. In de regel zijn we er wel goed in getraind om met vervelende gesprekken om te gaan.

Hoe kun je een klacht aan ons melden?

  • Dat kan aan iedereen die bij ons in de service tak werkt. Via de telefoon, via chat, via e-mail (het contactformulier), via social media of via een Ziggo moderator. Wij nemen allemaal klachten in behandeling.
  • Op de pagina met informatie voor klanten die een klacht hebben verwijzen wij dan ook naar het gewone online contactformulier. We geven op de pagina ook duidelijk aan dat we bij klachten het beste telefonisch kunnen helpen. Er bestaat geen apart klachtenformulier.
  • Kortom: een klacht meld je het beste telefonisch.


Het allerergste wat een service medewerker bij een klacht kan doen is verwijzen naar het online contactformulier, en dat ook nog 'klachtenformulier' noemen. Sorry daarvoor. Daar wil ik graag opbouwende feedback op geven. Mag ik je vragen om mij via een privébericht je klantnummer, postcode en huisnummer en de voortgang van de klacht te laten weten? Dan zoek ik dat uit.
Mike86

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben net 3x opgehangen door medewerkster van jullie balie ook terwijl ik nadrukkelijk vroeg om ander of om haar meerdere terwijl ik bel over de falende mediabox ..
wil eigenlijk op de koffie komen om het eens te hebben over normen en waarden maar laten we maar afhandelen met een officiële klachten formulier..
en als nu via deze weg weer niet netjes opgelost word rust mijn geen andere keuze!!

en ik betaal ook geen factuur meer totdat ik gewoon gebruik kan maken van service waar ik voor betaal..


eerst maanden voor niks betaalt voor extra mediabox die stuk was en monteur zelf al gezegd had maar toch rekening blijven sturen ..
nou dit weer vd medewerkers die je gvd nog moet proberen te ontcijferen aan de telefoon ook want lekker ABN wist niet eens wat mens als naam gaf en dat 3x ..

belachelijk ...
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Mike86 Das niet goed.

Even een paar vragen om mogelijk het probleem te vinden.

Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Matig, Goed of Uitmuntend is.

Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?
En/of de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers erop?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Mike86 . Welkom hier!
Zo te lezen gaat het niet bepaald van een leien dakje :-(. Ik help je graag verder.

Laten we hiervoor bij het begin beginnen. Kan je ons vertellen wat je klachten precies zijn? Het best is om hier een nieuw topic over aan te maken, zodat je de volle aandacht van mij en andere gebruikers/helpers krijgt. Samen moeten we het vast en zeker kunnen oplossen!
Just1175

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil graag een klacht indienen omdat ik zojuist een erg vervelend gesprek heb gehad met een medewerker van de klantenservice, waarbij ik zelfs ben opgehangen. Nu was ik op zoek naar een klachtenformulier, maar die kan ik niet vinden. Was ruim 1,5 uur bezig met het zoeken naar een juiste abonnement op jullie website, omdat ik mijn abonnement wil wijzigen/aanpassen/ophogen, maar ik kwam er zelf helaas niet uit. Toen besloot ik telefonisch advies in te gaan winnen wat voor mij voor het meest geschikte abonnement was.

 

Alleen kwam het helaas niet tot zover, want tijdens het telefoongesprek heeft deze “zogenaamde service naar klanten toe” mij gewoon opgehangen, nadat zij mij heeft OPGEDRAGEN om NORMAAL te doen over de telefoon? Want het was niet netjes hoe ik sprak en ik was KLEINEREND bezig? Ik geloofde mijn oren niet! Ik was echt helemaal flabberguested.  

 

Je hoeft mij niet te vertellen hoe ik overkom als ik als klant simpelweg een advies wil inwinnen voor het juiste abonnement en ik kom maar niet tot het onderwerp van gesprek, omdat ze letterlijk de informatie op de website oplas. Wellicht dat ik wat onrustig overkwam omdat ik niet weet of mijn bedrijf over 2 maanden nog bestaat, maar goed, dit gesprek ging echt helemaal nergens over. Geen enkel greintje begrip of vraag die gesteld werd of ik de site al had gelezen of wat er aan de hand is of wat ik nodig heb waarom ik belde. Nee, mevrouw was meteen persoonlijk beledigd en dat gaf ze duidelijk weer. Voordat ze me ophing, heb ik nog even 2x naar haar naam gevraagd, maar ze negeerde mij totaal en sprak door me heen. Dit vind ik echt niet kunnen. Dus daarom zocht ik een klachtenformulier.  

Kan iemand mij helpen?

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @Just1175 
Oei, jeetje zeg, dat is wel heel erg vervelend. Ik kan me heel goed voorstellen dat je, als je niet weet of je over 2 maanden nog wel een bedrijf hebt, en zeker in deze tijden, dat je dan rond gaat kijken of er dingen aangepast kunnen worden en/of dat je informatie wil of Ziggo iets voor je kan betekenen. Nu ben ik niet bij het gesprek geweest en kan ik niet oordelen hoe het gesprek is gegaan maar om zomaar op te hangen, dat is zeker niet netjes. Ik denk ook, als deze medewerker je hele verhaal alsnog onder ogen zou krijgen, dat ze er zeker anders over zal denken.

Maar op dit moment ben je daar niet mee geholpen en ik denk dat je met een klachtenformulier ook niet veel verder komt. Want dan moet het bekeken worden en daar gaat ook weer een tijd overheen. Ik denk dat @Lycke Ziggo je hier veel beter mee kan helpen. Ze is een medewerker van Ziggo en kan voor je in het systeem mee kijken of er iets gedaan kan worden en wat er dan eventueel gedaan kan worden. Zet in je profielinstellingen je postcode en huisnummer (deze is alleen te zien door Ziggo) en dan kan ze met je mee kijken. Eventueel kan ze ook het gesprek terug vinden.

Heb geduld, ik heb Lycke haar naam genoemd en dan komt ze je vast en zeker helpen. Nogmaals super vervelend en ik hoop dat je er samen met Lycke uit kan komen zodat je toch nog tevreden bent over de service van Ziggo.

Sterkte in deze tijden en blijf gezond!


Klacht formulier kan je hier vinden (maar ik zou even wachten):
https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/klacht

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Goedemiddag @Just1175

Jeetje, ik schrik oprecht van je bericht. Wat rot dat je zo'n ontzettende slechte ervaring hebt gehad met onze klantenservice, je mag zeker meer verwachten van onze service. Ik heb je zojuist gebeld op het mobiele telefoonnummer en het vaste telefoonnummer wat bij ons bekend is maar helaas heb ik je niet kunnen bereiken. Zou je mij in een privébericht een telefoonnummer kunnen sturen waarop ik je mag bellen? 

Just1175

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Mariska Ziggo Dank voor de reactie, ik ben alleen nog niet weer teruggebeld. Wordt dit nog gedaan? Bij voorbaat dank.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hoi @Just1175

Je hebt nog niet geantwoord op mijn laatste privébericht van gisterochtend! Ik hoor graag van je zodat ik je terug kan bellen. 

Tinous

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

Ik heb ma. 25 mei  mijn internet naar 50mbit laten upgraden en tv via kabel. Wel internet verhoogd maar geen tv.Ik heb jullie terug gebeld en na 1 uur van alles geprobeerd te hebben zei de servicemedewerkster dat het in orde is. Wie betaal mijn bel kosten. Het is tenslotte jullie fout. Ik zou de volgende dag tv ontvangen. Ja mooi niet. Bellen gaat niet want het is mij te duur. Ik heb maar een klein pensioentje. Dus chatten. 2 dagen zei de telefonist duurt het om het om te zetten naar mijn mediabox. Weer chatten, sorry het duurt een paar dagen. Wat is in hemelsnaam zo moeilijk aan? Via de analoge weg lukt het ook niet. Iedere keer vroeg het om de tv kaart. Ik heb niet eens een module voor. De kaart zit in de mediabox. Moeten mijn vrouw en ik naar zo'n kleine scherm kijken via ziggo go zoals het door jullie voorgesteld wordt!! Dat kunnen jullie ons 70+ers toch niet aan doen in deze bittere tijden. Het is ons enige ontspanning. Krijgen wij dan nog compensatie voor al die dagen zonder tv en de belkosten? 

Goedendag

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Tinous 
Welkom hier op de Ziggo Community. 

Jeetje, wat een situatie! Er is behoorlijk wat miscommunicatie geweest tijdens het wijzigen van je pakket. Je nam eerder bij ons 25 Mbps Internet, Bellen en Digitale TV met een mediabox af. Dit is gewijzigd naar Internet 50 Mbps en Kabel TV. De mediabox is bij deze wijziging gedeactiveerd. Om Digitale TV via de mediabox te behouden had het pakket gewijzigd moeten worden naar Internet Start (50 Mbps), Bellen en TV Start. 

Er is inmiddels een opdracht aangemaakt om het juiste pakket te activeren i.c.m de mediabox die je nog in huis hebt. Dit kan enige dagen duren, maar hier wordt aan gewerkt. 

Tot die tijd zou je via de kabel moeten kunnen kijken als jouw TV beschikt over een DVB-C tuner. Op deze pagina vind je hierover meer informatie. 

Uitgelicht topic