1
Vraag
2
Reageer en help mee
FS1980

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klachten n.a.v. misstanden Ziggo - opletten en lezen

L.S.,

Het lijkt bijna een onwerkelijk verhaal. Al ruim twee maanden heb ik geen TV van Ziggo. Sinds 10 dagen ook geen internet terwijl maandelijks netjes een bedrag ad EUR 86,- wordt afgeschreven. Na ongeveer 17 telefoontjes van minimaal 50 minuten (30 daarvan in de wacht) is er geen oplossing maar beloften volop. Na verschillende momenten maar besloten om een klacht in te dienen, beloften dat ik word terug gebeld, geen reactie.

Een monteur wordt uiteindelijk gestuurd na verschillende malen alsjeblieft te hebben gezegd… maar die neemt niet de moeite om aan te bellen bij de voordeur. Een halve dag vrij genomen voor niks. De monteur vertrek onverricht (of ik niet wil dat het problem wordt opgelost) maar wel 35 euro voorrijkosten zelf betalen die volgende maand netjes worden afgeschreven en nog steeds geen TV en internet. 

De maat is vol en heb deze ochtend helaas moeten besluiten om een civiele procedure tegen Ziggo te starten. Ik wil iedereen waarschuwen voor deze praktijken. Ookal gaat deze civiele procedure geld kosten, deze situatie moet stoppen. Mochten meer mensen problemen ondervinden, laat het weten.

Stop Ziggo en deze misstanden.  

 

 

12 Reacties 12
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Ik begrijp uw frustratie en leg uw probleem voor aan het moderatieteam.

Staan uw naw gegevens (alleen zichtbaar voor moderators) in uw communityprofiel?

FS1980
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb geen flauw idee of mijn contactgegevens staan vermeld. Ik vermoed van wel. 

 

In elk geval is dit de eerste keer ooit dat ik via social media of iets dergelijks zo een oproep doe. Het heeft hierbij overigens niks te maken met frustratie, het gaat over op een correcte manier omgaan met uw klanten. U verwacht dat er maandelijks wordt betaald anders sluit u waarschijnlijk de diensten af. Ik verwacht serieus te worden geholpen.

 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Ik ben een gewone klant, en, net als u, aanwezig op dit forum, waar klanten elkaar proberen te helpen. Moderators zijn Ziggo medewerkers.

Uw postcode en huisnummer kunt u, door te klikken op uw gekleurde F rechtsboven, invullen in uw profiel.

FS1980
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heel erg bedankt voor uw advies Super Expert. Ook dat helpt, weet ik nu wat de moderators zijn.

 

Heel erg bedankt. 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Aan de hand van uw naw gegevens, kunnen zij in het systeem nagaan, wat er in uw geval aan de hand is en u van een adequate reactie voorzien. Zij hebben het druk en om e.e.a. uit te zoeken vergt ook de nodige tijd. Dus enig geduld uwerzijds wordt op prijs gesteld.

FS1980
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles staat in het systeem vermeld, ik ben benieuwd. Ik wacht al twee maanden en daarom heb ik woensdag jl. een opdracht gegeven tot (buiten)gerechtelijke maatregelen jegens Ziggo.

 

Neem uw tijd, ik zal tzt een update vermelden hier als u mij wel van een antwoord voorziet. Open en transparant.  

ThijsO.

Level 1
  • 66Posts
  • 1Oplossingen
  • 21Likes

Ik neem aan dat dit topic wordt opgepakt door één van de moderators, en niet aan de aandacht ontglipt. Heb vernomen dat ze erg druk zijn, maar ik had verwacht dat er inmiddels wel een moderator een kijkje zou hebben genomen.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Ik zal het moderatieteam hieraan nog eens herinneren.

En aldus is geschied.

Het kan zo zijn, dat men al druk aan het onderzoeken is wat er speelt, maar is vergeten te reageren.

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
FS1980 wrote:

…. en daarom heb ik woensdag jl. een opdracht gegeven tot (buiten)gerechtelijke maatregelen jegens Ziggo.

Het is natuurlijk mogelijk dat als een zaak "onder de rechter" is, moderators er zich buiten moeten houden.

Maar begint zo'n procedure niet eerst met een ingebrekestelling? Hoe is die ingediend en verlopen?

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @FS1980 

Welkom op de Community. De aanleiding is zeker niet goed! Dit is inderdaad een bijna onwerkelijk verhaal. Als dan na alles wat er al fout ging ook nog een monteursafspraak mislukt is snap ik dat de maat vol is. 

Je dossier is in handen bij mijn collega's van de klachtenafdeling. Mijn collega heeft je zojuist geprobeerd te bellen maar kon je niet bereiken. We proberen op een later tijdstip opnieuw contact met je te zoeken. 

FS1980
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Even een update, ik heb gisteren idd een oproep gemist van iemand bij Ziggo. Op de voicemail werd netjes aangegeven dat later in de middag nogmaals zou worden gebeld. Maar de resterende dag geen belletje van Ziggo meer gehad.

 

Ter informatie, vanzelfsprekend heb ik verzocht om Ziggo een ingebrekestelling te sturen. Echt jammer dat het zover moet komen.

 

Onderwijl gaan we een nieuwe week in met geen Internet en TV maar al wel de factuur automatisch betaald voor een monteur die nooit is geweest.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Ik begreep dat er zojuist een nieuwe belpoging is gedaan. Helaas wat later dan gepland inderdaad, sorry. Mijn collega heeft je een e-mail gestuurd om in contact te komen.

Aan de ene kant wil ik je heel graag helpen om je zo snel mogelijk van diensten te voorzien, maar in deze situatie is het misschien extra verstandig om dit in beheer te laten bij mijn collega van klachten. Zo gaan we ook niet langs elkaar heen werken en zal hij je van begin tot eind hiermee helpen.

 

Update: Ik begrijp dat er inmiddels een erg positief gesprek heeft plaatsgevonden. Ik heb er alle vertrouwen in dat alles snel wordt opgelost! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic