Het Waterland

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klachten en al maanden geen signaal

Sinds juli/augustus hebben wij al geen signaal, tot vandaag ben ik steeds aan het wachten.

Bijna wekelijks contact, met allerlei beloftes, deze worden niet nagekomen, we bellen u , houden u op de hoogte, we zetten de betalingen stop, bla bla. Geen internet en geen tv signaal, alsof het normaal is.

Wat een waardeloze zakelijke service, we zijn een school en kijken dagelijks tv. Maar nu er een kabel defect is niemand thuis. 4 maanden al strijden en lulverhaaltjes aanhoren.

Ziggo, dit is echt schandalig!

Zelfs op onze klachten die we indienen komt geen enkele reactie!!!

 

6 Reacties 6
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Deze school https://www.hetwaterland.nl/ ?

Kan niet meer voor je doen dan de Moderatoren een alert geven om sneller dan normaal langs te komen voor hulpl.
In principe is de Ziggo Community voor consument-klanten, maar ik hoop voor je dat iemand beweging kan krijgen in de oplossing van dit probleem.

Het Waterland
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook de zakelijke markt reageert nergens op, vandaar dat ik het hier zet.

Klachten,chats,telfoons, niets maar dan ook niets.

 

Slecht hoor

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Het Waterland wrote:

Ook de zakelijke markt reageert nergens op, vandaar dat ik het hier zet.

Klachten,chats,telfoons, niets maar dan ook niets.

 

Slecht hoor

 

Wel vreemd hoor dat men nergens op reageert …...ben ik niet van hun gewend.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hi @Het Waterland , 

Ten eerste van harte welkom hier op de Community! Ik heb je noodkreet hier in goede handen ontvangen en ik wil mij heel graag voor je gaan verdiepen in de situatie, zodat ik je hier meer uitleg en verduidelijking over kan geven. Gebaseerd op de gegevens die je in je profiel hebt ingevuld ben ik dan ook op onderzoek gegaan voor je. 

Vanmorgen heb je ook al contact gehad met Ziggo, zie ik. Vanuit mijn collega is het doorgezet ter escalatie. We hebben daar de terugkoppeling uitgekregen dat CIAG (de aannemer) op locatie was om de kabel te verplaatsen en de eindversterker aan te sluiten, alleen dat zij geen toestemming hebben gekregen van de uitvoerder om daar te graven. Hierdoor mochten zij niet aan het werk. Ze zijn nu aan het kijken of ze op een andere manier de eindversterker kunnen aansluiten en voorzien van signaal. CIAG neemt hierover telefonisch contact met je op over wanneer dit gepland gaat worden. Er wordt er nog verder aanvraag voor je gedaan. Zodra daar meer over bekend is, zal dit naar je teruggekoppeld worden. 

Volgens de gegevens die ik terug krijg, is er een back-up line aangesloten die jou in de tussentijd van diensten moeten voorzien. Als ik jouw bericht zo lees, krijg ik de indruk dat je geen gebruik kan maken van je diensten. Hoe gaat dit nu? 

 

Het Waterland
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Marije,

 

Dank je voor je update 

Helaas tot op heden is er geen signaal, ik zou al op de hoogte worden gehouden, ook dat is nooit gebeurt. Inmiddels 5 maanden verder bijna ?. 

Dit mag natuurlijk nooit gebeuren

 

 

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Dat vind ik ook zeker heel erg raar. De aannemer CIAG is ervoor verantwoordelijk gesteld om de problemen daar op te lossen. Zij zijn ook verantwoordelijk om het contact met jou te onderhouden en ik vind het dan ook heel vreemd dat dit zo vreselijk moeizaam verloopt. 

Voor nu raad ik je aan om de terugkoppeling vanuit onze escalatie af te wachten. Deze ontvang je van mijn collega met wie je eerder vandaag contact hebt gehad. De verwachting is dat hierop morgen meer bekend is. Mocht je morgenavond nog niets hebben gehoord, schiet dan hier nog een bericht toe. Ik ga er dan voor je achteraan. 

Mijn oprechte excuses voor de gehele situatie, alle onduidelijkheid die erom heen speelt en het feit dat ik nu niets verder voor je kan betekenen. 

Ik wens je - ondanks alles - een fijne avond toe. 

 

Uitgelicht topic