Vraag

Kan ik mijn abonnement een aantal maanden pauzeren?

  • 6 december 2018
  • 5 Reacties
  • 2435x Bekeken

Ik ben een aantal maanden nauwelijks aanwezig op de locatie waar ik Ziggo heb. Ik wil daarom mijn abonnement pauzeren. Ik zie nergens op de website terug of dit mogelijk is.
Wie weet of dit mogelijk is en hoe is dit moet aanvragen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +17

Leg de vraag eens voor via chat. https://ziggo.nl/chatten
Mogelijk heeft de medewerker daar een oplossing.
Horen we hier nog even de afloop?

Reputatie 7
Badge +17
Die vraag is al enkele malen eerder gesteld en het antwoord is altijd dat dat niet mogelijk is.
Wel kun je tijdelijk het goedkoopste abonnement proberen te nemen zodat je minder kosten hebt, maar dat ligt ook aan een eventuele duur van je contract.
Ah die chatfunctie had ik nog niet gevonden. Handig! Het kan inderdaad niet helaas...:(
Reputatie 7
Badge +17
Je hebt het in elk geval geprobeerd.😉
Reputatie 7
Hallo maaikemiss, welkom op onze Community.

Inmiddels ben je via de chat geïnformeerd en weet je dat het helaas niet kan. Wanneer je niet meer aan een bepaalde periode vastzit kun je bijvoorbeeld ook opzeggen en later weer nieuwe klant worden. Dat doen we wel eens vaker bij mensen die bijvoorbeeld voor werk of studie een paar jaar in het buitenland zijn.