Beantwoord

Is Volop Bellen te combineren met Internet 25 Mbit/s & TV Start?

• 10 januari 2019
  • 3 Reacties
  • 271x Bekeken

Wanneer ik het voordeelpakket Internet 25 Mbit/s & TV Start op de site van Ziggo kies, kan ik Volop Bellen niet toevoegen.
Als ik het pakket probeer te bestellen via een derde partij, bijv. de Consumentenbond, kan ik het wel gewoon toevoegen.
Op de pagina van Volop Bellen zelf staat dat ik 'Vast Bellen of Alles-in-1' nodig heb. (Nu is het pakket van 25 Mbit/s officieel geen Alles-in-1-pakket, maar in de praktijk wel.)

Mijn vraag is daarom: kan ik Volop Bellen combineren met het voordeelpakket van 25 MB/s?
Zo nee, wat als ik het via een omweg bestel, zoals de Consumentenbond?
icon

Best beantwoord door Mark Ziggo 15 januari 2019, 11:38

Hm, blijkbaar kan onze website die combinatie niet verwerken. Maar ook op Internet 25Mbps met Vast Bellen kun je Volop Bellen toevoegen, je kunt hiervoor contact opnemen met de Klantenservice of je kunt mij een privéberichtje sturen (ik ben alleen niet 24/7 aanwezig dus reactie kan een paar dagen duren).
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +17
Neem even contact op via chat om de mogelijkheden door te spreken: https://www.ziggo/chat
Reputatie 7
Badge +14
EDit
Verwijderd. Verkeerd gelezen.
Reputatie 7
Hm, blijkbaar kan onze website die combinatie niet verwerken. Maar ook op Internet 25Mbps met Vast Bellen kun je Volop Bellen toevoegen, je kunt hiervoor contact opnemen met de Klantenservice of je kunt mij een privéberichtje sturen (ik ben alleen niet 24/7 aanwezig dus reactie kan een paar dagen duren).