Hopic

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Installatie drama

Waar ik voor vreesde werd werkelijkheid. Installatie (door monteur) werd groot drama. Ik heb een compleet pakket aangevraagd en de monteur heeft alles werkend geinstalleerd. Probleem was mijn CL module niet werkte (wordt wel door mijn TV herkend maar geen signaal). Monteur zei “je moet zo een kleine kastje bestellen". Ik na de hand heldesk gebeld. Nee, kastjes komen niet meer u moet maar chromecasten. Ik zal CL module voor u anuleren aangezien die niet werkt. 1 uur later werkte mijn internet niet meer. Bleek reactivatie van mijn account iets fout is gegaan. Ik zit met thuiswerkers en kinderen die school volgen en moet wifi hebben. Ja dat kan 24 uur duren. Maar eraf halen is dus wel binnen uur gebeurd?. Kortom ik zit met niet werkend internet en tv die niet functioneert 

2 Reacties 2
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @Hopic en welkom op de Community,

Goed dat je dit kanaal gevonden hebt voor het stellen van je vraag. Ontzettend vervelend dat onze diensten momenteel niet werken! Ik zie dat je hierover contact gehad hebt met een collega van mij en dat er 
een verzoek tot heractivatie van de diensten is ingediend. Binnen 24 tot 48 uur dienen de diensten weer te werken. Heb je anders ook een Vodafone mobiel nummer? Dan kan ik gratis 50 GB data aanzetten ter overbrugging.
Je mag mij wel een PB sturen met het Vodafone mobielnummer, dan regel ik dit voor je. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Hopic Hartelijk dank voor je PB! De diensten op jouw adres worden zo spoedig mogelijk opnieuw geactiveerd. De afdeling die dit oppakt ondervinden echter hinder van de vertraging in de geautomatiseerde processen om de diensten weer actief te krijgen.

Hierdoor duurt het dus langer dan de gebruikelijk 48 uur voordat de diensten geactiveerd zijn. 

Uitgelicht topic