Beantwoord

Inlogproblemen Mijn Ziggo

  • 19 januari 2020
  • 12 Reacties
  • 167x Bekeken

  • Gedreven Ontdekker
  • 6 reacties

Sinds enkele weken kan ik niet meer inloggen op mijn ziggo, krijg ‘Helaas er is iets mis gegaan’. Mijn accounts zijn gekoppeld, kan wel inloggen bij Vodafone, maar als ik probeer door te gaan naar Ziggo krijg ik weer dat bericht.

icon

Best beantwoord door Mariska Ziggo 20 januari 2020, 10:33

Goedemorgen @AJC

Welkom hier op de Community! Zo te lezen heb je al een hoop geprobeerd maar blijft de oplossing ver te zoeken :slight_frown:  Gelukkig zitten we hier met zijn allen om je te helpen :blush:

Ik zie hier dat je gebruikersnaam, je emailadres is. Allereerst kun je het beste checken of je wel kunt inloggen bij Ziggo GO. Op die manier weten we zeker dat je het juiste wachtwoord gebruikt. Lukt dat niet, wijzig dan hier je wachtwoord.  Krijg je alsnog precies dezelfde melding te zien, wijzig dan onderstaande instelling in je browser. 

Voor Google Chrome:
Klik rechtsboven op de 3 stippen
Ga naar Instellingen
Typ in de zoekbalk: Cookies en ga naar 'Instellingen voor content selecteren'
Kies Cookies
Indirecte cookies blokkeren uitschakelen of 'www.vodafone.nl' toestaan bij de optie 'toestaan'
 

Voor Microsoft Edge:
Klik rechtsboven op de 3 stippen
Ga naar Instellingen
Ga naar Gevanceerde instellingen
Ga naar ‘Cookies’ en selecteer bij het drop down menu ‘geen cookies blokkeren’

Voor Internet Explorer:
Klik op het tandwiel rechtsboven
Klik op Internet opties
Ga naar het tabblad Beveiliging
Klik op Vertrouwde websites
Klik op Websites
Voeg https://account.ziggo.nl/ toe
Klik op Toepassen

We horen heel graag van je wat de uitkomsten zijn! :-) 

Bekijk origineel

12 Reacties

OK, dat is een lastige, in een ander topic waren dit de wegen om erin te komen, er zijn drie wegen die via een andere weg in Mijn Ziggo komen, maar welke voor wie werkt, geen idee.

Klik hier →  https://account.ziggo.nl/account/inloggen en dan op Naar Mijn Ziggo

Klik hier → https://www.vodafone.nl/account/inloggen?login=ziggo-selfcare en dan op Naar Mijn Ziggo

Klik hier → www.ziggo.nl en dan rechts bovenin: klik op Mijn Ziggo en dan op inloggen.

 

Werkt één van de drie voor je?

Laat SVP hier weten welke weg voor je werkt, dan kan een Ziggo moderator dit meenemen naar de juiste afdeling om deze puzzel weg te krijgen.

Bedankt voor de antwoord, maar nee, alle drie hetzelfde, ‘Helaas is er iets mis gegaan’, en bij de tweede manier heb ik volledige toegang tot mijn Vodafone gegevens zoals het hoort te zijn als ik op de optie My Vodafone klik.

Reputatie 7

Heb je geprobeerd mijn Ziggo in te loggen met hoofdletters, want bij mij werkt Mijn Ziggo met hoofdletters en mijn Vodafone zelfde gegevens met inlog maar dan met kleine letters.

 

Misschien helpt het.

Goedemorgen @AJC

Welkom hier op de Community! Zo te lezen heb je al een hoop geprobeerd maar blijft de oplossing ver te zoeken :slight_frown:  Gelukkig zitten we hier met zijn allen om je te helpen :blush:

Ik zie hier dat je gebruikersnaam, je emailadres is. Allereerst kun je het beste checken of je wel kunt inloggen bij Ziggo GO. Op die manier weten we zeker dat je het juiste wachtwoord gebruikt. Lukt dat niet, wijzig dan hier je wachtwoord.  Krijg je alsnog precies dezelfde melding te zien, wijzig dan onderstaande instelling in je browser. 

Voor Google Chrome:
Klik rechtsboven op de 3 stippen
Ga naar Instellingen
Typ in de zoekbalk: Cookies en ga naar 'Instellingen voor content selecteren'
Kies Cookies
Indirecte cookies blokkeren uitschakelen of 'www.vodafone.nl' toestaan bij de optie 'toestaan'
 

Voor Microsoft Edge:
Klik rechtsboven op de 3 stippen
Ga naar Instellingen
Ga naar Gevanceerde instellingen
Ga naar ‘Cookies’ en selecteer bij het drop down menu ‘geen cookies blokkeren’

Voor Internet Explorer:
Klik op het tandwiel rechtsboven
Klik op Internet opties
Ga naar het tabblad Beveiliging
Klik op Vertrouwde websites
Klik op Websites
Voeg https://account.ziggo.nl/ toe
Klik op Toepassen

We horen heel graag van je wat de uitkomsten zijn! :-) 

Hallo Mariska,

 

Nou Ziggo Go werkt prima. Ik heb de cookies gecheckt in Chrome en Edge, maar nog steeds die ‘er is iets mis gegaan’ bericht, maar My Vodafone doet het wel! 

 

Hallo Mariska,

 

Even een update, ik heb ook jou optie voor Explorer geprobeerde, dat werkt wel! 

 

Super fijn zeg, dat het is gelukt om in te loggen met Internet Explorer! :-) Bedankt voor de terugkoppeling! 

Super fijn zeg, dat het is gelukt om in te loggen met Internet Explorer! :-) Bedankt voor de terugkoppeling! 

Maar de vraag blijft waarom niet met Chrome of Edge want wie gebruikt Explorer nog?

Hardop gedacht:

Heb je bepaalde blokkeer programma's actief?

Welk antivirus gebruik je wat eventueel ook cookies of pop ups blokkeert?

 

Nou Kaspersky, maar er is niks aan veranderd en ja alles werkt prima voor Vodafone 

Als ik mij niet vergis, zit er in Kaspersky een functie “beschermde browser”?

Wat gebeurt er als je die uitzet?

Het niet kunnen inloggen op verschillende websites wordt op het forum van Kaspersky ook vaak genoemd en dan is beschermde browser” uitzetten de oplossing.

Bedankt, ik ga even kijken, ik laat het weten

Reageer