Vraag

Inlogproblemen Mijn Ziggo

• 18 november 2019
  • 2 Reacties
  • 72x Bekeken

Ik kan niet inloggen op mijn Ziggo. Ik heb al via mijn klantnummer mijn gebruikersnaam aangevraagd en daarna op wachtwoord vergeten geklikt. Er staat dan dat mijn wachtwoord verzonden wordt naar mijn e-mail adres. Echter ontvang ik niks en er staat verzonden naar (..) dit klopt ook niet. 

2 Reacties

Reputatie 7

Hoi @annemargreet.vierhout 
Wat vervelend dat je dit probleem hebt. Daar kan alleen een moderator naar kijken en die komen ook op de Community en zodra ze je bericht hebben gelezen dan zullen ze je helpen. Wij als klanten onder elkaar kunnen niet in het systeem (gelukkig). 

Zet in ieder geval in je profielinstellingen je postcode en huisnummer, dan kunnen de moderatoren (medewerkers van Ziggo) direct met je mee kijken wat nu het probleem is en je aanspreken hierover. (profielinstellingen kan je vinden link bovenin bij je plaatje, plaatje aanklikken en daar profielinstellingen aanklikken). 

Dan komt het vast en zeker wel goed :)

Leuk dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community @annemargreet.vierhout, welkom!

Dat schiet natuurlijk niet op! Ik help je graag, zodat je zo snel mogelijk weer toegang hebt tot jouw Mijn Ziggo account. Ik heb een e-mail om het wachtwoord te wijzigen verstuurd naar jouw @live e-mailadres. Check voor de zekerheid ook jouw spam inbox, want het wil nog wel eens voorkomen dat deze e-mail hierin terecht komt. Wil je mij laten weten of je hierna weer kunt inloggen in Mijn Ziggo? Zo niet, stuur mij dan in een privéberichtje de gebruikersnaam toe waarmee je probeert in te loggen. Dan pak ik het via die weg verder met je op. :blush:

Reageer