Beantwoord

Inlogprobleem Mijn Ziggo

  • 27 november 2018
  • 4 reacties
  • 498 keer bekeken

Altijd kon ik met mijn vrouw haar account inloggen bij mijn Ziggo (inzien van factuur) en Ziggogo voor televisie. Na de laatste
vakantie in Portugal is het voor mij niet meer mogelijk met haar account in te loggen ook in Nederland. Wat is de oplossing?
icon

Best beantwoord door grevenno 29 november 2018, 12:25

Dag Evert, het is gelukkig opgelost. Het blijkt dat ik een verkeerde wachtwoord hebt gebruikt. Mijn zoon bewaart alle wachtwoorden in een digitale kluis. Hij heeft mij weer op het goede spoor geholpen. Dus ik kan weer inloggen in mijn ziggo.
groet,
Grevenno
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi grevenno,

Welke melding krijg je te zien?
En kan je vrouw zelf wel inloggen?

Groet,
Evert
Dag Evert, het is gelukkig opgelost. Het blijkt dat ik een verkeerde wachtwoord hebt gebruikt. Mijn zoon bewaart alle wachtwoorden in een digitale kluis. Hij heeft mij weer op het goede spoor geholpen. Dus ik kan weer inloggen in mijn ziggo.
groet,
Grevenno
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Grevenno,

Top! Mooi dat het opgelost is en fijn dat je een update geeft!
Weer veel plezier met Ziggo Go :)

Groet,
Evert
Reputatie 7
Hallo grevenno, welkom op onze Community.

Bedankt dat je hier nog een update geeft hoe het is opgelost 🙂 Fijn dat je nu weer kan inloggen!