RoDu1

Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Inlogpagina Mijn Ziggo in het Arabisch

Dit is mijn inlog pagina van mijn ziggo.nl , echter alle talen die ik in kan instellen staan al op Nederlands , het is ook de enigste pagina die niet Nederlands is .
Browser/cookies e.d. heb ik allemaal al gewist .
Het is enkel alleen op mijn laptop en mobiel , op andere apparaten in het huis is het wel goed . Ik heb Google ook al geraadpleegd maar kan hier niets over vinden alsook niet bij de helpdesk van Chrome.... Wie o wie kan mij hiermee helpen....

5 Reacties 5
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Dit is gek, heb het nog nooit gezien!
Sinds wanneer heb je dit?
Weet je zeker dat je de juiste url (https://account.ziggo.nl/account/inloggen?brand=selfcare) te pakken hebt?
Als je in een andere browser naar je Mijn Ziggo gaat, is die dan ook in het Arabisch?

Groet,
Evert
RoDu1
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik heb het al een tijdje , maar nooit echt wat aan gedaan , maar nu moest ik wel want ik heb vodafone toegevoegd en de ww waren niet meer compatible ..

En ik heb het alleen in de Google chrome browser in IE geen problemen
Darkje

Level 11
  • 534Posts
  • 12Oplossingen
  • 92Likes
Vermoedelijk hebj e ooit eens aangeklikt, vertaal deze pagina altijd. Je kunt dit even controleren. Even uit me hoofd in intellingen, geavanceerd en dan talen.
RoDu1
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Heb het even na gekeken en direct ook maar aangevinkt dat vertalen niet meer hoeft ,maar dat heeft niet geholpen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Als je in Chrome het gastvenster opent en dan probeert, helpt dat?
(Klik op het poppetje naast de 3 puntjes rechts bovenin en kies dan voor Gastvenster openen)
Het lijkt er namelijk op dat er toch iets is opgeslagen in je Google account.
Of installeer Chrome nog eens en check dan je Mijn Ziggo nogmaals vóórdat je inlogt met je Google account in Chrome.

Uitgelicht topic