Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes

Inloggen van mijn ziggo en vodafone weer een zootje

Ik heb mijn ziggo en vodafone NIET samengevoegd aangezien ik een mijn ziggo account heb voor tv, en mijn vrouw een vodafone account voor haar telefoon.

Als mijn vrouw op haar vodafone inlogt en haar wachtwoord opslaat, veranderd dat automatisch mijn mijn ziggo inlog in haar vodafone inlog. Idem dito als ik inlog op mijn mijn ziggo en dit wachtwoord opsla word de inlog van mijn vrouw op haar vodafone veranderd in mijn mijn ziggo inlog. Hoe kan dit gebeuren terwijl ik NIET heb samengevoegd?
3 Reacties 3
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Hier loop reeds al twee topic’s over en het is reeds gemeld.

Heel vervelend en hopelijk wordt het snel verholpen.

Zie ook deze topic’s

https://community.ziggo.nl/abonnement-mijn-ziggo-153/inloggen-mijn-ziggo-gaat-via-vodafone-nl-43960

https://community.ziggo.nl/abonnement-mijn-ziggo-153/niet-kunnen-inloggen-mijn-ziggo-43929#post44481...
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Shilka , sorry!

In dit topic hoor ik graag of het nog steeds gebeurd. Als dat zo is maak ik een lijst met mensen die dit hebben ervaren en bied ik dit aan bij de ontwikkelaars van de Mijn Ziggo omgeving. De volgende informatie helpt om het probleem snel vast te stellen:


  • In welk browser heb je het probleem voor het eerst gehad.
  • Heeft een andere browser dit probleem ook? (meld ook welke je hebt getest).
  • Heeft een volledige cache clean invloed?
  • Heeft het verwijderen van cookies invloed?
  • Zijn het gebruik van cookies in je browser beperkt ten opzichte van de standaard instellingen?

Uitgelicht topic