RadioGuy

Level 4
  • 42Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Inloggen mijn-ziggo gaat via vodafone.nl??

Vandaag wou ik inloggen op de community maar dat ging even anders dan ik gewend was.

Ik verwachte via de mijn-ziggo ziggo.nl website in te loggen maar dat ging via www.vodafone.nl/mijn-ziggo.

Aldaar moest ik mijn gegevens invullen.

Vaag.
9 Reacties 9
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Dat is vaker mis gegaan.
Kun je inmiddels wel weer inloggen? Zo niet, waarschijnlijk helpt het als je de cookies weggooit.

Groet,
Evert
RadioGuy
Topicstarter
Level 4
  • 42Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes
Cookies weggegooid, blijft inloggen via vodafoon.nl.

Ik heb niet eens Vodafoon, ben er ook niet eens geweest op die site met deze browser.

Ik ga naar ziggo.nl selecteer daar mijn ziggo word ik omgeleid naar vodafoon.nl dat ik daar mijn-ziggo gegevens moet invullen en dan redirect hij weer naar ziggo.nl.

Zelfde voor als ik wil inloggen hier in de community.ziggo.nl

Rare fratsen :expressionless:
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
RadioGuy Even aanmelden dan van uit een Ziggo site. Ik heb dit ook wel eens, als ik bv vanuit google naar "mijn Ziggo" gaat. Als ik dan van een ziggo site naar "mijn Ziggo" gaat lukte dit wel en vaak dan ook al ingelogd. Probeer dat eens uit. Inderdaad af en toe een "bugje"op een andere manier van aanmelden.
RadioGuy
Topicstarter
Level 4
  • 42Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes
robbo nee maakt allemaal niet uit.

Ik log alleen maar in via/binnen de ziggo sites.

Als ik op Mijn ziggo click op www.ziggo.nl gaat ie eerst redirecten naar een pagina op ziggo.nl en die leid om naar vodafoon.nl waar ik aldaar mijn gegevens moet invullen.

Web devs hebben ergens een fout gemaakt, het werkte eerder niet zo.
RadioGuy
Topicstarter
Level 4
  • 42Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes
Kijk, ik ben niet de enigste die problemen ondervind er mee:

https://community.ziggo.nl/abonnement-mijn-ziggo-153/niet-kunnen-inloggen-mijn-ziggo-43929#post444818
Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes
Ik heb Mijn Ziggo in mijn favorieten staan en deze stuurt mij ook sinds ergens deze week door naar Vodafone, ik kan daar gewoon inloggen met mijn Ziggo info
Marco1861

Level 3
  • 979Posts
  • 54Oplossingen
  • 278Likes
Ik log ook in via Vodafone op Ziggo. Ach, beide bedrijven vallen onder 'Liberty Global plc'.
HaroldFrl

Level 11
  • 628Posts
  • 11Oplossingen
  • 76Likes
Ja, hier ook op mijn smartphone, inloggen op mijn ziggo gaat mis, ga dan naar Vodafone en via daar naar mijn ziggo.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo iedereen,

In dit topic hoor ik graag of het nog steeds gebeurd. Als dat zo is maak ik een lijst met mensen die dit hebben ervaren en bied ik dit aan bij de ontwikkelaars van de Mijn Ziggo omgeving. De volgende informatie helpt om het probleem snel vast te stellen:


  • In welk browser heb je het probleem voor het eerst gehad.
  • Heeft een andere browser dit probleem ook? (meld ook welke je hebt getest).
  • Heeft een volledige cache clean invloed?
  • Heeft het verwijderen van cookies invloed?
  • Zijn het gebruik van cookies in je browser beperkt ten opzichte van de standaard instellingen?

Uitgelicht topic