Noae1

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inloggen in Mijn Ziggo lukt niet

Ik kan niet inloggen op mijn ziggo en ik kan ook niet mijn inloggegevens opvragen of het wachtwoord veranderen. Als ik mijn gegevens invul met klantnummer word er gezegd dat deze niet bestaat.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes
Hallo Noae1 ,

Volgens mij heb je je loginnaam nodig om je wachtwoord te resetten, niet je klantnummer.

Heb je al geprobeerd om eerst je loginnaam op te vragen, en dan het wachtwoord te resetten, via https://account.ziggo.nl/account/logingegevens-opvragen/wachtwoord-vergeten/wachtwoord-wijzigen ?

Bekijk in context

8 Reacties 8
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes
Hallo Noae1 ,

Volgens mij heb je je loginnaam nodig om je wachtwoord te resetten, niet je klantnummer.

Heb je al geprobeerd om eerst je loginnaam op te vragen, en dan het wachtwoord te resetten, via https://account.ziggo.nl/account/logingegevens-opvragen/wachtwoord-vergeten/wachtwoord-wijzigen ?
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes
Goedemiddag Noae1,

Welkom op de Community! 🙂

Hoe staat het er inmiddels voor? Is het inloggen met de tips van Rene F gelukt?
Noae1
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb via de mail mijn loginnaam gekregen als ik daar mee inlog word er gezegd dat het wachtwoord niet klopt en een nieuw wachtwoord aanvragen lukt niet
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Wat lukt er niet aan een nieuw wachtwoord aanvragen, Noae1 ? Krijg je een melding?
Noae1
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik krijg geen mail binnen om mijn wachtwoord te resetten
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Gebruik je het e-mailadres die aan je mijnZiggo account gekoppeld is?
Heb je ook je spam-box gecheckt?

Je hebt ook de mogelijkheid de wachtwoord reset per post aan te vragen, als het per mail niet lukt.
Noae1
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
ook als ik 1 x fout inlog krijg ik meteen dat je 15 minuten moet wachten en dan kun je dus je wachtwoord aanvragen dat lukt niet als ik dan klik op na 15 min opnieuw aanvragen word er gezegd dat de poscode ook niet klopt en dat ze het niet herkennen met het klantnummer
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Wil je me anders even een privébericht sturen met je postcode, huisnummer en gebruikersnaam Noae1 ? Dan kan ik even met je meekijken :-).

Uitgelicht topic