Brian22

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hulp nodig bij het inplannen van een afspraak om het pakket te laten bezorgen

Hallo, 

 

Als ik de klantenservice bel. Moet ik mijn postcode inspreken, nu naar vijf a zes keer inspreken kom ik er alsnog niet door heen. om uiteindelijk bij het doel te komen waar ik voor wil bellen.

Graag iemand die mij hier uit kan verlossen.

 

Mvg,

brian van der laan de vries. 

3 Reacties 3
ThijsO.

Level 1
  • 66Posts
  • 1Oplossingen
  • 21Likes

Via hier kom je uiteindelijk ook wel in contact met een Ziggo-medewerker, maar probeer het eens via de chat: 

www.ziggo.nl/chatten

 

 

H-Dirk

Level 1
  • 63Posts
  • 8Oplossingen
  • 14Likes

Als ik je titel goed begrijp wil je een nieuwe afspraak maken om je pakket te laten bezorgen? moet je dan niet bij postNL zijn? want die zijn verantwoordelijk over het leveren van de pakketen

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Leuk dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community @Brian22, welkom!

De reddende engel staat paraat om je te verlossen uit het keuzemenu 😉 Zoals @H-Dirk aangeeft zorgt Post NL voor het bezorgen van onze installatie-pakketten. Ben je niet thuis, dan wordt het pakket afgeleverd op een Post NL punt. Je hebt dan 7 dagen de tijd om je pakketje af te halen. Is dit ook wat je bedoeld of wil je juist graag een afspraak maken met één van onze monteurs voor de installatie? In dit laatste geval kun je gemakkelijk online een afspraak inplannen via deze pagina. Kom je er online niet uit, dan kun je ook de tip van @ThijsO. gebruiken om een afspraak met één van onze monteurs in te plannen. 

Bedoel je totaal iets anders, laat het ons dan weten! Geef dan specifiek aan wat je graag wilt, zodat wij en de andere users je zo snel mogelijk kunnen helpen. Zorg er dan ook voor dat je adres in je profiel up to date is. Bij de huidige adresgegevens in je profiel vind ik namelijk geen abonnement terug op jouw naam en ook geen abonnement wat recent is besteld. We horen graag van je! 

Uitgelicht topic