Bibabullet

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activatie gratis zenderpakket bij combineren Hollandsnieuwe en Ziggo

Hallo, Ik wil graag mijn Hollandsnieuwe en Ziggo accounts combineren voor een extra zenderpakket. Alleen zie ik hier nergens een optie voor. Wel voor Vodafone, maar als ik hier met mijn hollandsnieuwe account probeer in te loggen krijg ik “Er is iets mis bij het ophalen van je gegevens. We werken hard aan een oplossing!”

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @Bibabullet. Tof dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community. Welkom!

Leuk dat je Ziggo en Hollandsnieuwe combineert! Voor de activatie van het gratis zenderpakket hoef je helemaal niets te doen. Dit gaat namelijk automatisch. Zodra dit is geactiveerd krijg je vanuit ons een e-mail dat je in jouw Mijn Ziggo account het gratis tv-pakket kunt kiezen. Alle voorwaarden kun je hier rustig nalezen.

Het koppelen van de accounts (Hollandsnieuwe en Ziggo) is niet mogelijk. Je kunt alleen My Vodafone en Mijn Ziggo aan elkaar koppelen. Dit is verder niet van belang voor de Gratis Extra's, maar heeft alleen als doel om één en dezelfde inlog te creëren voor beide accounts. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @Bibabullet. Tof dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community. Welkom!

Leuk dat je Ziggo en Hollandsnieuwe combineert! Voor de activatie van het gratis zenderpakket hoef je helemaal niets te doen. Dit gaat namelijk automatisch. Zodra dit is geactiveerd krijg je vanuit ons een e-mail dat je in jouw Mijn Ziggo account het gratis tv-pakket kunt kiezen. Alle voorwaarden kun je hier rustig nalezen.

Het koppelen van de accounts (Hollandsnieuwe en Ziggo) is niet mogelijk. Je kunt alleen My Vodafone en Mijn Ziggo aan elkaar koppelen. Dit is verder niet van belang voor de Gratis Extra's, maar heeft alleen als doel om één en dezelfde inlog te creëren voor beide accounts. 

Uitgelicht topic