1
Vraag
2
Reacties
Jermayma

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoge rekening en geen afspraak nagekomen

Ik ben een nieuwe klant bij jullie jullie hebben mijn beloofd om de kabels weg te werken en er is een monteur langs geweest en die heeft het NIET zoals beloofd weggewerkt heel slordig ik zit hier met een lelijke kabel die door jullie met gootjes weg gewerkt zou worden de monteur zei dat jullie contact met mij zouden opnemen Dat is NIET gebeurt !!!
en ook heb ik een hele hoge rekening van jullie waar komt die vandaan dit was niet de afspraak heb zoon spijt dat ik met jullie in zee ben gegaan er is te veel beloofd en nog NIKS nagekomen !!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Jermayma, welkom hier!

Dit klinkt natuurlijk niet als een lekker begin. Top dat je hier je ervaringen deelt.

Ten eerste de rekening. Een eerste factuur is altijd wat hoger dan normaal. Je betaalt je abonnementsgeld een maand vooruit. Een voorbeeld: begint je nieuwe abonnement halverwege januari? Dan ontvang je de eerste factuur in februari. Daar staan dan ook de abonnementskosten op van maart. Want die betaal je vooruit. Zo kan het dus zijn dat je tweeënhalve maand in een keer moet betalen. Dat is best schrikken. Dat begrijpen we. Bovendien zie je op je eerste factuur vaak ook eenmalige kosten, zoals activatiekosten. Vanaf de volgende factuur is het weer normaal en betaal je gewoon over een maand de abonnementskosten.
Op de eerste factuur heb je dus betaald voor 3 dagen augustus, september en oktober.

Ten tweede de monteur. Een normale monteur, storingsmonteur of installatiemonteur, werkt geen kabels weg. Dit is iets wat een extra service monteur tegen betaling doet. Het netjes wegwerken van kabels is niet de taak van de normale monteurs. Er is contact geweest met de afdeling opzeggingen en om dit goed af te ronden wil ik je vragen om contact met hen op te nemen. Je kan verwijzen naar de monteurstaak die is gemaakt op 02-09. Dan kunnen ze nu de juiste monteur voor je inplannen. Ik mag namelijk de kosten voor een extra service monteur niet voor je vergoeden.

Houd je ons hier op de hoogte van de vorderingen? We zijn benieuwd en het komt dan vast en zeker goed.

Bekijk in context

6 Reacties 6
guusre

Level 1
  • 46Posts
  • 10Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Jermayma,

Welkom op het forum van de Community van Ziggo.
Dit is een forum waar klanten klanten helpen en waar Ziggo zelf centraal staat.
Jammer dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad met Ziggo terwijl je net pas klant bent.

Een installatie monteur komt echt alleen apparatuur installeren, dat je dit is beloofd is eigenlijk al heel gek want hiervoor wordt normaal gesproken een service monteur ingeplanned waar wel kosten voor gerekend worden aangezien dit iets is wat buiten het service bereik valt van Ziggo.

Dat dit wel is beloofd is natuurlijk erg vervelend en dat brengt ons dan ook tot deze nare situatie. Er zijn moderators die een keer in de zoveel tijd het forum aflezen en zoveel mogelijk klanten helpen met hun problemen. Zij kunnen bij je in hun systeem kijken en kijken waar je wel en niet recht op hebt.
Als je bij je gegevens je postcode huisnummer en andere gegevens invult kunnen zij je vast verder helpen zodat je samen met Ziggo een goede oplossing kan vinden.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Kijk hier eens "wat doet een monteur" Kabels wegwerken staat daar niet bij.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/service-van-ziggo/monteur/
guusre

Level 1
  • 46Posts
  • 10Oplossingen
  • 10Likes
Het staat er niet bij maar als het een belofte is vanuit een van de medewerkers is dit natuurlijk niet zo netjes. Er mag wel worden verwacht dat er dan wordt gezegd dat dit kan als er voor wordt betaald dan weet je inieder geval waar je aan toe bent.
H-Dirk

Level 1
  • 63Posts
  • 8Oplossingen
  • 14Likes
hoi Jermayma,

Jammer dat je eerste ervaring gelijk een slechte ervaring is..

In basis principe werkt een Monteur geen kabels weg, dit doet alleen een Extra Service Monteur. dat iemand bij ziggo je dit wel beloofd heeft is dan ook niet netjes. ik hoop dat de moderators dit voor je oppakken en het samen met je oplossen

- Laat je ons even weten hoe dit afgelopen is?

-Dirk
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Jermayma , ik heb het voorgelegd aan het moderatieteam. Zij komen op werkdagen langs de topics.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Jermayma, welkom hier!

Dit klinkt natuurlijk niet als een lekker begin. Top dat je hier je ervaringen deelt.

Ten eerste de rekening. Een eerste factuur is altijd wat hoger dan normaal. Je betaalt je abonnementsgeld een maand vooruit. Een voorbeeld: begint je nieuwe abonnement halverwege januari? Dan ontvang je de eerste factuur in februari. Daar staan dan ook de abonnementskosten op van maart. Want die betaal je vooruit. Zo kan het dus zijn dat je tweeënhalve maand in een keer moet betalen. Dat is best schrikken. Dat begrijpen we. Bovendien zie je op je eerste factuur vaak ook eenmalige kosten, zoals activatiekosten. Vanaf de volgende factuur is het weer normaal en betaal je gewoon over een maand de abonnementskosten.
Op de eerste factuur heb je dus betaald voor 3 dagen augustus, september en oktober.

Ten tweede de monteur. Een normale monteur, storingsmonteur of installatiemonteur, werkt geen kabels weg. Dit is iets wat een extra service monteur tegen betaling doet. Het netjes wegwerken van kabels is niet de taak van de normale monteurs. Er is contact geweest met de afdeling opzeggingen en om dit goed af te ronden wil ik je vragen om contact met hen op te nemen. Je kan verwijzen naar de monteurstaak die is gemaakt op 02-09. Dan kunnen ze nu de juiste monteur voor je inplannen. Ik mag namelijk de kosten voor een extra service monteur niet voor je vergoeden.

Houd je ons hier op de hoogte van de vorderingen? We zijn benieuwd en het komt dan vast en zeker goed.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic