Hoi
Jermayma, welkom hier!
Dit klinkt natuurlijk niet als een lekker begin. Top dat je hier je ervaringen deelt.
Ten eerste de rekening. Een eerste factuur is altijd wat hoger dan normaal. Je betaalt je abonnementsgeld een maand vooruit. Een voorbeeld: begint je nieuwe abonnement halverwege januari? Dan ontvang je de eerste factuur in februari. Daar staan dan ook de abonnementskosten op van maart. Want die betaal je vooruit. Zo kan het dus zijn dat je tweeënhalve maand in een keer moet betalen. Dat is best schrikken. Dat begrijpen we. Bovendien zie je op je eerste factuur vaak ook eenmalige kosten, zoals activatiekosten. Vanaf de volgende factuur is het weer normaal en betaal je gewoon over een maand de abonnementskosten.
Op de eerste factuur heb je dus betaald voor 3 dagen augustus, september en oktober.
Ten tweede de monteur. Een normale monteur, storingsmonteur of installatiemonteur, werkt geen kabels weg. Dit is iets wat een extra service monteur tegen betaling doet. Het netjes wegwerken van kabels is niet de taak van de normale monteurs. Er is contact geweest met de afdeling opzeggingen en om dit goed af te ronden wil ik je vragen om contact
met hen op te nemen. Je kan verwijzen naar de monteurstaak die is gemaakt op 02-09. Dan kunnen ze nu de juiste monteur voor je inplannen. Ik mag namelijk de kosten voor een extra service monteur niet voor je vergoeden.
Houd je ons hier op de hoogte van de vorderingen? We zijn benieuwd en het komt dan vast en zeker goed.