Hoi
El Rolo, goedemiddag!
Begrijpelijk dat je met jouw facturen de bomen door het bos niet meer ziet! Zoals je terecht aangeeft kan de eerste factuur altijd wat afwijkend zijn, omdat er sprake is geweest van een wijziging en je dan te maken hebt met verrekeningen en herberekeningen. Echter, bij jou gaat het nu al een aantal facturen mis en groot gelijk dat je via deze weg dan even aan de bel trekt. Dit moet opgelost worden!
De laatste 3 facturen, de factuur van 12 juni á € 72,40, de factuur van 12 juli á € 100,17 en de factuur van 15 augustus á € 81,00 zijn niet juist. De boosdoener zit hem in het feit dat naast jouw abonnement nog eens een abonnement voor bellen los wordt gefactureerd voor € 15,00 per maand extra. Dit is een fout in het achterliggende systeem. Hier is een opdracht voor aangemaakt om dit te corrigeren. Deze opdracht is inmiddels verwerkt en vanaf de komende factuur zal jouw abonnement dan ook juist worden gefactureerd. Uiteraard volgt ook nog een correctie van het teveel betaalde bedrag. Ook dit zul je terugzien op de komende factuur. Het was helaas niet mogelijk om dit toe te passen op de factuur van 15 augustus, omdat deze factuur ten tijde van de correctie al in het systeem was opgemaakt.
Wat betreft de activatiekosten. Deze zijn eenmaal berekend op de factuur van 12 juli, maar deze kosten zijn ook weer verrekend op deze factuur onder het kopje 'Bijzondere kortingen'. Op de andere 2 facturen zijn deze kosten verder niet in rekening gebracht en heb je dus ook deze kosten (zoals ook met je is afgesproken) niet betaald. In je bericht geef je aan dat deze activatiekosten 2 keer zijn berekend, maar dit zie ik dus niet terug in de specificatie van de laatste 3 afwijkende facturen. Ik hoor dan ook graag van jou waar jij ziet dat deze kosten nogmaals zijn berekend. :blush: