Beantwoord

Hoe lang mag een storing duren alvorens er een compensatie worden geboden?

  • 25 mei 2019
  • 3 Reacties
  • 134x Bekeken

Badge +3
Uit interesse, omdat bij mij sinds gisteravond 22 uur al alle diensten er uit liggen.

Ik ben zeer tevreden over Ziggo, maar op mijn huidige adres heb ik in een maand tijd al 3x een langere storing gehad.
icon

Best beantwoord door RodneyFortuna 25 mei 2019, 14:20

Kijk even naar deze link
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +16
Van de Ziggo site:

Hoe bereken je de vergoeding?


Bij een tv-, internet- en telefoonstoring die langer dan 12 uur duurt, heb je recht op vergoeding van minimaal € 1,-. Heb je een maandabonnement en duurt de storing 12 tot 24 uur, dan moet de provider tenminste een dertigste deel van de maandkosten compenseren. Bij elke 24 uur die de storing voortduurt, loopt de compensatie op met een dertigste.
Bijvoorbeeld: bij een maandabonnement van 30 euro, loopt het bedrag na elke 24 uur dus op met 1 euro, gerekend vanaf het moment dat de storing al 12 uur duurt. Dus dat betekent in dat geval:
12 - 24 uur = 1 dag = 1/30 van maandelijkse kosten, minimaal € 1,-
24 - 48 uur = 2 dagen = 2/30 van maandelijkse kosten
48 - 72 uur = 3 dagen = 3/30, enzovoort.
Reputatie 3
Badge +5
Kijk even naar deze link
Badge +3
Thanks, loont dus niet echt de moeite... Hopen dat het vandaag in orde komt! Mag een slotje op.