shelleyP1998

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan je een contractovername laten doorgaan als de tegenpartij niet mee wilt werken? (er is ook geen contact meer met de tegenpartij)

Deze vraag is voor een familielid. Mevrouw is gescheiden en de ex-man werkt totaal niet mee. De beste optie is dus geen contact. Alleen staat mevrouw haar Ziggo abonnement wel op zijn naam. De betaling voldoet mevrouw zelf.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @shelleyP1998 . Welkom hier. 

Lief dat je hierin helpt. Zulke situaties zijn al akelig genoeg op zichzelf. Ik help dan ook graag mee aan de beste oplossing. Een overname kan niet plaatsvinden, wanneer niet beide partijen meewerken. In dit geval zal de oplossing dus waarschijnlijk liggen in het aangaan van een nieuw abonnement voor je vriendin en het zorgen dat het oude abonnement opgezegd wordt. Hierin kan ik natuurlijk assisteren. 

Mocht je willen, mag je me eventueel de postcode/het huisnummer van het adres waar het om gaat in een privébericht sturen. Als je wilt dat ik contact opneem met je vriendin, stuur me dan ook haar telefoonnummer en/of e-mailadres. Samen komen we er vast uit 🙂 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
shelleyP1998 wrote:

Deze vraag is voor een familielid. Mevrouw is gescheiden en de ex-man werkt totaal niet mee. De beste optie is dus geen contact. Alleen staat mevrouw haar Ziggo abonnement wel op zijn naam. De betaling voldoet mevrouw zelf.

 

Hi,

Vervelende dingen altijd ………. als hij het abonnement op zijn naam heeft staan is hij de houder van het abonnement en zal de klantenservice waarschijnlijk alleen met hem willen spreken , de betaling van het abonnement daargelaten……..krom dat zeker.

Ik denk dat je het beste even kan bellen met Ziggo 0900-1884 en dat kiezen voor opzeggingen.

Daar zitten medewerkers die wat meer kunnen dan de doorsnee medewerker en mogelijk al wel eerder met dit bijltje hebben gehakt  en een oplossing voor je hebben

tfhfony

Level 1
  • 74Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes

Er van uitgaande dat de scheiding volledig rond is:

Ik weet niet of je een 2e abonnement op hetzelfde adres kan nemen, zo niet dan tijdelijk een abonnement bij KPN nemen.

Verder stoppen met betalen. Dan gaat Ziggo vanzelf verhaal halen bij meneer.

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @shelleyP1998 . Welkom hier. 

Lief dat je hierin helpt. Zulke situaties zijn al akelig genoeg op zichzelf. Ik help dan ook graag mee aan de beste oplossing. Een overname kan niet plaatsvinden, wanneer niet beide partijen meewerken. In dit geval zal de oplossing dus waarschijnlijk liggen in het aangaan van een nieuw abonnement voor je vriendin en het zorgen dat het oude abonnement opgezegd wordt. Hierin kan ik natuurlijk assisteren. 

Mocht je willen, mag je me eventueel de postcode/het huisnummer van het adres waar het om gaat in een privébericht sturen. Als je wilt dat ik contact opneem met je vriendin, stuur me dan ook haar telefoonnummer en/of e-mailadres. Samen komen we er vast uit 🙂 

Uitgelicht topic